Pusur_mor Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Logga meg inn i dag etter å ha vætrt noen dager i Østersund. Er bare 100 dager igjen til termin. Babyen har vært stille noen dager men i dag spreller den livlig. Er vel bare mye som har foregått, så den har sovet mye. Var hos legen dagen før vi dro, og den dustete legen ( ikke fastlegen min for han var på ferie ) klarte ikke å finne hjerteslagene. Han påsto at hjerteslagene til babyen var 150, men vi hørte bare susing. Hadde det ikke vært for at ungen sprellet og sparket under denne seansen, så hadde jeg blitt bekymret. Jeg ligger langt over kurven men ul for å måle ungen ville han ikke gi, for det var ikke vanlig å gjøre det. Nr.2 ble tatt med vacuum pga trangt bekken, og fikk da måling på nr.3 uten å spørre. Skal til jm om en måned, så skal høre med henne. Denne legen var den samme som nekta å legge inn gutten vår da han fikk hjernehinnebetennelse da han var 4,5 mnd. Vi måtte selv kjøre til s.huset for å få hjelp. Det tar vanligvis ca 45 min. Hadde jeg visst det var han jeg skulle til hadde jeg ikke tatt timen. Han har gjort mange blemmer. Det er også 1 år og 3 dager siden vi fikk den grusomme beskjeden om at lillejenta i magen var død.Fødte henne dagen etter.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Jeg har også 100 dager igjen til termin idag.Gleder meg stort
lita frøken Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 æ har berre 99 daga igjen nuh. Som tia flyg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå