Gå til innhold

Oktober: Har dere tenkt å bruke fødselsforberedende krem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, skal vel bruke jordnøttolje denne gangen her også da jeg ikke revnet sist etter å ha brukt det.. Tror jeg begynte å smøre 1-2 måneder før hvis jeg ikke husker feil :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt jordnøttolje på apoteket, det var værtfall der jeg kjøpte det.. Men jeg har også hørt om noe som heter Weleda fødselsforberedende olje som du får kjøpt i helsekost - butikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde selv tenkt å prøve jordnøttolje denne gangen. Spurte min jordmor i dag om nytten av dette, og hun sa at hun ikke har noe tro på det. Hun sa også at noen mener at det kan ha motsatt effekt, da du tøyer vevet på forhånd, slik at det kan ha problemer med å komme tilbake til "vanlig form". hun ville ikke brukt energi på det, sa hun, så da får vi vel se da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satser på Weleda fødselsforberedende olje. Har begynt nå nettopp, for man skal visst begynne fom 34 uke - og det er nå for meg det:)

Tenker det ikke gjør noen skade å forsøke å forhindre revningen hvertfall (jeg er også blandt dem som har smørt magen med body butter hver kveld hele svangerskapet) Tar ingen sjangser, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, jeg har også tenkt å bruke fødselsforberedendeolje og har et lite spørsmål: hvor skal man ha på oljen??? jeg har til nå smurt den inn i underlivet...men det er jo mye der nede...er tanken at man har litt på alt? Blir veldig takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...