Gå til innhold

feiring av utelandske-nasjonaldager i bgh..

Anbefalte innlegg

Nå er jeg litt så f.... Lille gutt fyller 2år idag. Han gledet seg masse til å feire bursdag med boller og is i bhg, og få krone på hode :-)

Vel ned i bhg gir jeg beskje at han bli hentet tidlig idag pga bursdagsfeiring med familiemiddag hjemme.

Svar: tja, men vi kan ikke feire burdagens han før de spiser matpakke kl 14, for det er vår nasjonaldag sier bhg assistenten, så vi skal feire den kl 11 med varm-mat fra vår hjemland. -hva??

Jeg ble lettere irritert, men sa ingenting ble helt paff - er dette vanlig at de feirer noen annen nasjonaldag i bhg utenom 17mai? Da vi jeg at de skal feire den svenske også for det betyr mye for oss....

og det finnes heller ingen annen nasjonalitet i hans avdeling utenom han og ei til som er svenske :-)

Syns dere jeg skal ta det opp i bhg? Skal jeg kreve den svenske feiret også da?

eller skal jeg holde kjeft?

Fortsetter under...

Nei, dette høres veldig rart ut. Er det en av de voksne som er pakistaner? Dersom det er et barn hadde det ikke vært så ille men... Og jeg syns det er helt på sin plass å feire den svenske nasjonaldagen også, ettersom der er to (?) svenske barn der.

De burde absolutt ha snakket med deg på forhånd, slik at du ikke forberedte gutten din på is og boller og krone når det ikke blir noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...