Gå til innhold

Kvalm - jobb og ferie..

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 uker på vei, og i dag mårrest våknet jeg med kvalme for første gang! Har to dager igjen og jobbe før jeg tar ferie, så jeg måtte komme meg på jobb! Tok en gulrot på sengen, men hadde absolutt ikke matlyst!! klarte heldigvis og komme meg på jobb, men nå sitter jeg kvalm foran PC'en og har stengt kontordøren og håper på at ingen kommer inn! menn nå kjener jeg at kvalmen begynner og slippe taket:) JESS!

Har faktisk et tips! På apoteket får du kjøpt noe som ligner på armstrikk med en kule på. kulen skal press mot et akkupressurpunkt som er kvalmedempende! Det står på pakken at det er mot reisesyke og morgenkvalme. (og det følger med bruksanvisning) Dette er ikke et medikament og er derfor ikke skadelig for fosteret. Har ikke fått testet det ut ordentlig enda siden dette er første dag med kvalme, men da jeg tok de på meg kjente jeg at kvalmen lettet i løpet av ett minutt!! Prøv det!!! Har snakket med andre gravide som har brukt det under hele svangerskapet, og ikke tort og ta det av seg i redsel for og bli kvalm;)

Reiser til Bulgaria om tre dager og er takknemmelig for kvalmedempende tips!!!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5918423-kvalm-jobb-og-ferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...