Gå til innhold

September: Veldig Usikker/Redd

Anbefalte innlegg

hei alle sammen...

Fredag startet det som jeg så lenge har ventet på , og vi kontaktet A-hus. Men dit fkk je å reise hjem , og ikke komme fordi det var så fult, og de andre sykehusene i Oslo var også fulle så vi kjørte ned til Fredrikstad. Hadde Veer med 5 min mellom rom , dette bøe litt roligere utover natten. Løradsmorgen ble jeg strippet og tøyet kl 09 - 11 - 13 - og 15. Hadde veldig vondt men ingen kraftige rier. Vi tøk en liten permisjon , kjørte oss en tur, dro innom en kamerat som driver med triggerpunkt , dette gjorde susen.. Kom tilbake før vaktskifte kl 23 , med rier med 1-2 min mellomrom , endelig tenkte jeg... Jeg ble undersøkt og 4 cm åpning fortsatt.. Kl 0030 kom jordmor inn med to spøyter , skal de hjelpe med med en åpningskur tenkte jeg , men så feil kan man ta. Det var Morfin og smertestillene. De fortalte med at jeg ikke kunneligge med slike rier hele natten , dette ville bare slite meg ut. Søndag morgen våknet jeg med en følelse av bakrus , og helt elendig. Er sliten , gråter og klarer ikke dytte engstelsen bak meg. Vi ble på sykehuset til kl 14 , men da bestemte jeg meg i rusen for å reise hjem. Sitter hjemme fortsatt engstlig for at noe skal skje...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5918371-september-veldig-usikkerredd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg...Informer oss så snart du vet noe mer..Men er det ingenting de kan gjøre for å hjelpe deg?1-2minutters mellomrom er ganske nærme noe jeg ville kalt fødse...Håper det ordner seg raskt..

Lykke til..

Vi krysser fingrene!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...