Gå til innhold

September: Veldig Usikker/Redd


TELE

Anbefalte innlegg

hei alle sammen...

 

Fredag startet det som jeg så lenge har ventet på , og vi kontaktet A-hus. Men dit fkk je å reise hjem , og ikke komme fordi det var så fult, og de andre sykehusene i Oslo var også fulle så vi kjørte ned til Fredrikstad. Hadde Veer med 5 min mellom rom , dette bøe litt roligere utover natten. Løradsmorgen ble jeg strippet og tøyet kl 09 - 11 - 13 - og 15. Hadde veldig vondt men ingen kraftige rier. Vi tøk en liten permisjon , kjørte oss en tur, dro innom en kamerat som driver med triggerpunkt , dette gjorde susen.. Kom tilbake før vaktskifte kl 23 , med rier med 1-2 min mellomrom , endelig tenkte jeg... Jeg ble undersøkt og 4 cm åpning fortsatt.. Kl 0030 kom jordmor inn med to spøyter , skal de hjelpe med med en åpningskur tenkte jeg , men så feil kan man ta. Det var Morfin og smertestillene. De fortalte med at jeg ikke kunneligge med slike rier hele natten , dette ville bare slite meg ut. Søndag morgen våknet jeg med en følelse av bakrus , og helt elendig. Er sliten , gråter og klarer ikke dytte engstelsen bak meg. Vi ble på sykehuset til kl 14 , men da bestemte jeg meg i rusen for å reise hjem. Sitter hjemme fortsatt engstlig for at noe skal skje...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette er jo helt forferdelig.

Håper ting ordner seg for deg rimelig fort nå.

Du må oppdatere oss på hvordan det går fremover.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg...Informer oss så snart du vet noe mer..Men er det ingenting de kan gjøre for å hjelpe deg?1-2minutters mellomrom er ganske nærme noe jeg ville kalt fødse...Håper det ordner seg raskt..

Lykke til..

Vi krysser fingrene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...