Gå til innhold

HJELP, jeg blør!!


*Anna*

Anbefalte innlegg

har kommet litt blod på papiret etter dobesøk de siste par dagene, men ikke hver gang. I går kveld kom det en del, og i morges da jeg sto opp kom det litt rennende. Er friskt blod. Har prøvd å få tak i legen, han skal ringe meg opp igjen. Har ingen smerter, men er kjempebekymret for at dette skal gå galt. Noen som har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Det er mange som blør og går greit, men er også flere som har endt m/MA eller SA.

Jeg har hatt spor av mørktbrunt utflod siden uke 6,5 og i dag har jeg vært hos legen og fikk beskjed om at dette er MA. Jeg vil ikke skremme deg men jeg anbefaler deg absolutt å ta kontakt det nærmeste sykehus.

 

Lykke til og krysser ALT jeg har for deg!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortell oss hvordan det gikk da, har du kontaktet sykehuset? jeg hadde friskt blod i mange dager da jeg sist hadde en MA, men det trenger ikke være likt for alle, men greit sjekke det s du slipper bekymringer og ikke vite.jeg ringte min lege som sa jeg bare skulle ta det med ro, men man kjenner best sin egen krop, jeg forsto noe var galt, s jeg tok selv kontakt m sykehus og fikk komme inn umiddelbart. ønsker deg lykke til, håper det går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange er det vanlig å blø litt i det første trimesteret. Selvfølgelig er alle forskjellige, men hvis du ikke har noen smerter går det helt sikkert bra. Jeg hadde en Sa i januar og kan love deg at du merker det... i tillegg til blod!! Det er smerter som ikke er spes gode. men som sagt, vi er alle forskjellige. Sjekk det opp, så slipper du å bekymre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer, og takk for svar!! Har vært hos lege, som henviste meg videre til vaginal ul. Har fått time til det i morgen kl 14.40. Lenge å vente synes jeg, men jeg blir ihvertfall tatt på alvor. Legen mente at det kunne være kroppen som hadde "glemt" at den var gravid, skulle hatt mens omkring nå. Får inderlig håpe det er bare det... Har fortsatt ikke noe vondt, så det blir spennende å se i morgen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg håper at det går bra imorgen. Jeg hadde en ma i januar, blødde en del og hadde noe smerter, og fortstod at noe av galt. Vanskelig å vente til jeg kunne få komme på sykehuset dagen etter, men det var godt å få sjekket det uansett. Du får la være å ta sorgene på forskudd og håpe på det beste!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ bra at legen tok deg på alvor og henviste deg videre. Lykke til i morgen da. Leste i gravid at en kunne få menslignende blødning de første par mnd en var gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...