Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 har så vondt i mellomgulvet.. liksom øverst i magen, i toppen av livmoren vil jeg tippe.. ved ribbenina... har kommet i løpet av natten.. Er øm når jeg puster og beveger meg og trykker der..kanskje jeg har ligget galt eller noe?? baby er aktiv og som vanlig i magen.. hva tror dere om dette? burde jeg bare ta det med ro og se om det går over..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Ta det med ro er helt klart ett godt råd. Hvor langt er du på vei? Er det baby som presser eller er det noe annet?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 mulig at baby har presset i natt eller at jeg har ligget på magen.. huff.. men våknet av at jeg måtte snu meg i natt da det gjorde vondt.. Er 30 uker..
tassi2venterjente12oktober Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Jeg har i flere uker hatt vondt øverst i magen og kvalm. Veldig ømt å ta på. Legen finner ikke ut hva det er. Har vurdert både gallestein og magekatar, men mest sansynlig er det babyen som presser på ulike organer. tarmer og magesekk ligger jo der også, og babyen begynner bli stor etterhvert. så egentlig ikke rart om vi kjenner det..
gutt i magen Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Har hatt noe liknende. Legen min mente det var muskler og sener som var ømme for de de strakk seg for å gjøre plass. Var vondt å trekke pusten ordentlig. Det var fryktelig vondt i ca 1 ukes tid så gikk det gradvis over... Ikke hatt problemet siden.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 takk for svar dere.. er vel sikkert ikke noe farlig for baby.. skal til kontroll på onsdag så det bør vel være greit å vente til da med å sjekke i så fall. .huff, forsøker å ikke være hysterisk førstegangsgravid.. men det er jo så mye som skjer med kroppen.. så det er ikke så lett alltid :-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Hei! Jeg har det slik hver morgen om dagen.. kjennes ut som om jeg har ligger på magen for lenge liksom.. jeg er 33 uker..Ikke noe godt,men sikkert normalt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå