Gå til innhold

Et forsiktig hurra!!!!

Anbefalte innlegg

Trodde ikke mine egne øyne da jeg tok en test i går kveld.... Mensen har ikke kommet, er på dag 38 i syklusen i dag og hadde en sa 8 juli. Tenkte at syklusen min bare var litt i ubalanse etter det, men tok nå en test bare for å se..... og den lyste gravid gitt:) D var en cb digital. Nå er jeg litt nervøs da fordi, jeg har jo tatt meg et par glass vin og var i bursdag i helga hvor jeg hadde et glass vin og en kaffi m en baylis i. I tillegg har jeg vært så dum at jeg har røykt i denne perioden, ble så utrolig deppa etter saen forrige måned og trodde jo aldri det skulle klaffe så fort igjen... har røykt ca 10 om dagen og mer enn det på et par fester jeg har hatt. Nå angrer jeg da bittert på at jeg gjorde det.... Noen som har gjort det samme? Håper inderlig ikke dette har gjort noe skade på spiren!!! Noen som vet? Glad for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5918122-et-forsiktig-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mykje!

Forstår godt at du har hatt behov for å røyka og drikka litt etter ein så stor påkjenning. Trur det går heilt fint sidan du er så tidleg i svangerskapet. Det er jo kjempemange som ikkje veit at dei er gravide, og som røyker og drikker i mange veker. Dessutan trur eg det er slik at spiren ikkje deler blod med deg enno, og dermed ikkje tar skade av det du får i deg. Dette går nok kjempefint skal du sjå :)

Det går nok bra! Gratulerer så mye! En lege jeg kjenner sier at det er så mange fostere som blir utsatt for diverse greier før man er klar over graviditeten, at om det skulle ha utslag ville det nesten ikke vært normale mennesker her i verden! :)

Tusen takk for svar jenter, dere er gode å ha! Er jo litt nervøs da, men håper inderlig at det går bra og at det ikke har tatt noen skade. Er vel bare ca 4 og ei halv uke på vei og viss det stemmer som jeg har hørt deler ikke mor og barn samme blodomløp før det har gått 5 eller 6 uker og da har jo ikke spiren fått i seg noe av den dritten, he he jeg har putta i meg. Stemmer ikke det?

Annonse

Bare lurer, noen av dere har jo barn allerede. Noen av dere som har gjort samme som meg m hht til røyking og litt alkohol tidlig i svangerskapet, før man får positiv grav.test. Tok sist en test forrige mandag og den var neg. en cb digital som man kan ta 3 dager før ikm. Testet positivt først i går. Er så nervøs jeg nå. Er så redd for at spiren kan ta skade av det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...