Gå til innhold

September: Helt umulig å legge - Går det over?

Anbefalte innlegg

Hei

Datteren min har gått fra å være en engel å legge siden hun ble født til å bare stå og hyle og gråte leeenge. Dette begynte i sommer og jeg trodde først det var varmen, men det går ikke over. Vi prøver å være konsekvente å gå ut og inn av soverommet hennes. Det hjelper men det tar kanskje 30 minutter og vel så det før hun sovner. Enkelte ganger sitter vi der til hun sovner, men er redd vi gjør oss selv en bjørnetjeneste med det.

Noen fortalte meg at dette kun er en periode og at det vil gå over. Flere som har erfaring og stemmer det at dette kun er en av periodene disse små skal igjennom?

Takk for svar

Fortsetter under...

Sonnen min har børjat likadant. Vet inte hur vi ska gøra. Før inget vill hjælpa. De senaste nætterna har vi fått sitta med han tills han somnar før han e så hysterisk så han spyr. Men som du sæger man gør ju sig en sjælv en bjørntjænst. Vill att han ska kunna somna in sjælv. Tanke på att det e inte långt kvar tills han får en lillasyster...

Hoppas att det løser sig før er.. Har desværre inga råd!

Det er akkurat likt her i huset. Tar alt fra 15-60 minutter før han sover. Forlanger at vi skal sitte med ham til han sovner og aller helst stryke ham på ryggen. Prøver å være streng og bare legge ham ned å gå ut, men han reiser seg i senga før jeg er ute av rommet. Prøver å være litt mer konsekvent med å gå ut nå en periode, så får vi håpe det hjelper.

Som dama i barnehagen sa: "Smiler og er blid heeeele dagen, men når han skal sove; ai-ai-ai!"

Ingen råd herfra heller dessverre :(

Har hatt det litt slik her også. Plutselig en dag i sommer så skjønte han at han kunne reise seg og stå i senga (ligger i pose), og da ble det hyling når vi gikk ut. Så begynte vi å sitte der med han, men da startet han med smokk-på-gulvet-kasting......-noe som var veldig artig visst.

Brukte vel på det værste 45 min før han sovnet. Nå går det som regel 15 min ca. Da sitter en av oss der på gulvet et stykke fra senga og overser han egentlig.....-bare er der uten å gjøre noe eller si noe. Han kaver litt rundt, reiser seg kanskje en gang eller to, men så finner han som regel ut at han er trøtt og legger seg til å sove.

;)

sånn har min vært i en periode nå...så jo det går over...vi har lagt ham som vanlig og latt han styre på der inne, helt til vrælingen fikk mer styrke, da tok vi ham opp og satt i 5-10 min med ham på fanget så la vi ham igjen...funker helt supert=)da la han seg fint med en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...