Gå til innhold

Oktober: Løs mage...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leser overalt at det er vanlig med hard mage når man er gravid... Men etter at jeg ble gravid bruker jeg alltid ha ganske løs mage hver morgen.

 

I helgen våknet jeg dessuten av skikkelig kraftige magesmerter. Gikk på do og det viste seg at jeg hadde fått skikkelig diarre :-( Ble sikkert sittende i en tre kvarters tid mens det bokstavelig talt fosset ut i flere runder. Det kan da ikke være helt bra??

 

Noen som har opplevd noe lignende?

 

Vanligvis (når jeg ikke er gravid) sliter jeg heller litt med hard mage, er overhodet ikke typen som går på do hver dag, så jeg var jo sikker på at det skulle bli ett problem når jeg ble gravid. Men det er altså blitt omvendt...Hvordan står det til med tarmene deres?

 

Litt forvirret jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hør hør! Jeg fikk det samme problemet i går faktisk! Akutt mageknip og det bare fosset ut.... Har hatt hard mage èn gang etter at jeg ble gravid mens løs mage har jeg hatt flere ganger i det siste...

 

Håper bare at det stabiliserer seg etter fødselen... Ikke så lenge igjen nå da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vist ganske vanlig med diare når man er gravid. Sliter litt med det her i gården også. Det skal ikke være noe farlig for barnet, bare en smule ubehagelig for deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også heller fått løsere mage.. Det kan virke som om babyen presser slik på tarmene at det ikke blir plass til å hope seg opp og det må komme raskt ut av kroppen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (bank i bordet) løsere mage enn jeg pleier. Har enda ikke opplevd å gå på do som vondt eller noe sånt så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vanligvis hard mage og fikk til å begynne ennå hardere mage - hadde noen opplevelser med stortuting og fortvilelse på do da, ja.

MEN så har det totalt endret seg til veldig løs her også.

Godt å se at vi er flere - da er det ikke noe å bekymre seg over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...