Gå til innhold

9 mnd, mye våken om natten!!!

Anbefalte innlegg

Andre som har ca 9 mnd gamle babyer som våkner flere ganger hver natt? Ganske slitsomt til tider. Legger datteren min ca 20. Ammer henne fortsatt, og hun vil ha melk flere ganger om natten. Tror det er på tide m avvenning. Hun får jo tre faste måltider, samt melk iløpet av dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5917962-9-mnd-mye-v%C3%A5ken-om-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!!zzzzzzzzz!! ´´godt å høre´´ at det ikke er bare oss!!! hun er i seng før datteren din, klarer ikke å holde hun våken lengre en 1900. Hun våkner minst en gang før jeg legger meg i 2300 tiden, og det varierer litt, men en vanlig natt hos oss vil hun ha pupp 3-4 ganger!! klar til å stå opp halv sju hun...SLITSOMT ja, håper at dere sover bedree i natt:)

Ja,Lukas er våken om natta!!!!!!!

Hadde tenkt å prøve å kutte ut puppen om natta,men det virker helt umulig! Har nå prøvd i noen dager,men det ender med at han gråter seg våken-og da ender det med at han begynner å skravle,spille på slurva og klapper i hendene.....koser seg orntlig med andre ord! Og dette på et helt feil tidspunkt på døgnet=(

Slitsomt!

Tulla mi er ganske mye våken i løpet av natta også! Hun vil ikke ha pupp lenger men liker mme veldig godt! Så jeg har en flaske ferdig stående ved senga, og når hun våkner på natta gir jeg den til henne, så sovner hun ganske fort igjen! Ellers har jeg flaske med jus blandet med vann.. hun drikker det innimellom... Det gjør hverdagen litt enklere...

Da har vi det ganske likt, Mummy til 2...

Ganske slitsomt ja. Trodde det skulle bli bedre nå når hun spiser endel fast føde iløpet av dagen, men neida. Usikker på om jeg skal begynne m avvenning. Prøver å ikke gi henne pupp hver gang hun våkner, men prøver å klappe på henne eller vugge henne. Lykkes bare av og til!

Meg igjen :)

Pappa la henne i kveld for første gang!!!! jeg skal sove på et annet rom i natt ( for første gang), hun er ikke vant til flaske.....håper at det går greit!!! fikk beskjed at det ikke var bra for magen hennes å få pupp hver gang hun våknet....

så vi begynner med avvenning nå..... lykke til til dere

Annonse

Ehh.... Unnskyld meg, men gir du mme om natta etter tannpuss hver natt??? Aner du hvor skadelig det er for tenna? Og juice ikke minst! Dessuten skal ikke ferdigblandet mme stå i romteperatur! Den skal stå kaldt og varmes rett før barnet skal drikke den. Men for all del ikke gi annet enn vann/pupp om natta da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...