heisan Skrevet 14. august 2006 #1 Del Skrevet 14. august 2006 hei... en hilsen fra mallorca.. godt og varmt her naa men jeg storkoser meg.. er veldig forsiktig med maten er litt redd for aa bli daarlig. spiser mye pasta... kjenner veldig lite til liv i magen men d er vel kansje typisk ettersom man er litt redd og kjenner etter hele tiden..eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 Kjenner ikke så mye hver dag jeg heller, men har fått bekreftet på UL at alt er i sin skjønneste orden.. Når vi er kommet oss forbi 12- 13 uker er det visst vanlig at sypmtomene blir litt mindre også.. Hva med varmen på Mallorca da? Synes du at det er greit i forhold til graviditeten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heisan Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. august 2006 hei... ja varmen er helt greit .. litt overskya innimellom.. heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå