Gå til innhold

jan78:)

mille80

Anbefalte innlegg

Bra med deg i dag? Du, du må jo komme inn og melde din ankomst i april klubben også! Mange koselige jenter med termin i april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!!

Ja alt bra her. litt småkvalm innimellom, men det hører med:) Skal ti legen snart å levere urintest. Vi ha det bekreftet av henne også, før jeg tør å stole helt på dette her. Har en fantastisk lege, så hun skjøne meg kjempegodt, selv om en ny test ikke var nødvendig. Skal til samtale i morgen, hun vil ha meg til tidlig ul iom at jeg har hatt en ma, og tett oppfølging. Kun for min egen del sa hun, og det er jeg glad for.

Hvordan kommer jeg inn der da? Alt bra mad deg?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Hvordan gikk det hos legen? Jeg og tror jeg vil en tur ned til legen min bare for å få det endelig bekreftet. Går på en del allergi og stoffskifte medisiner også, som jeg kunne tenkt meg og spurt henne om.

Jeg er heldigvis ikke kvalm, men har noen sinnsyke mens-smerter, blir jo litt bekymra da.

Det er ett orange felt på venstre siden av skjermen din med diverse temaer. Gå inn på terminklubber, og deretter inn på april 2007. Der finner du en egen side for oss med termin i april, kjempe koselig!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Åja! Nå ser jeg det jo, dumme meg;)

Det gikk kjempefint hos legen og hun bekreftet graviditeten med en ny test der, godt å få noen andre til å si, joda du er gravid du! Skal tilbake i morgen eller onsdag for samtale og bestemmelse av når jeg ønsker min første ul. Hun er så utrolig koselig og veldig opptatt av at jeg skal føle meg trygg etter den ma'n.

Har disse menssmertene innimellom jeg også, men slår meg til ro med at det skal være sånn i starten. Er mer urolig når jeg ikke kjenner noe jeg da;)

Sitter og halvsover forran pc'n, så tror jeg snart tar kvelden. Hektisk morgen dag, men stikker innom her i ny og ne. Skal komme meg inn i aprilklubben i morgen:) Ta en tur til legen da vel, så slipper du å undre deg, er jo gratis når du er gravid uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiiiii:) Dette så jeg ikke i går, det står når jeg logger meg på at " du er nå i din 6.svangerskapsuke". Er 5+2, så det stemmer nok det, men åååååå det var så gøy å se det! Hvordan er det med deg? Måtte tvinge meg selv til å stå opp i dag, trøtt som en strømpe....Zzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt ja.... sovet helt til nå jeg da.... gjesp.. nå har jeg gjort det litt med vilje og da siden jeg skal på nattevakt i natt men allikevel, VELDIG trøtt!

Har også litt vondt i puppene i dag, første jeg har merket utenom disse mens.smertene. Gjorde faktisk litt vondt å ligge på magen til morgningen i dag.

Så jeg går jo og venter på symptomer som bare det, vil helst ha noen andre enn bare de som samtidig kan tyde på mens-smerter.

Deilig og få bekreftet det hos legen tenker jeg, det skal jeg også få somla meg til. Jeg får prøve i morgen etter jobben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...