Gå til innhold

Da er jeg en offisiell prøver ( her inne=)

Anbefalte innlegg

Har også skiftet nick for anledningen.

Hadde ett innlegg her i går angående gravid tester, fikk tanta så det suste i natt, så da er 1 pp over for vår del da...

Har ei lita tulle på 9,5 mnd og vi har alltid ønsket oss to tette=)))

Lykke til til alle prøvere. Håper det ikke er noen igjen her snart=)

ha en fin mandag og en flott uke

klem fra

Fortsetter under...

KJære tanta te Flættfrid

Kaninn itj du ta å flytt ut et års tid. Hu villj itj ha dæ dær skjønne du da?

(=kan ikke du flytte ut et års tid. Hun vil ikke ha deg der, må du forstå?)

Ja nå,Flættfrid, har jeg spurt tanta di pent om å ta seg en tur på landet en stund. Vi får håpe det hjelper. Lykke til!! :-)

hehe, takk Lone 34, håper ho høre på deg. Har jo vært så priviligert og ikke hatt henne mer enn 4 mnd siden sist jeg var gravid, men jeg vil bli kvitt henne fort.

har sendt noen alvorsord til tanta di også=))

Takk for det! Har EL nå, så vi får se hva det blir ut av det. Tror ikke det var lurt å nevne det' for sambo. 8At jeg har el nå) Nok at jeg er stresset, om ikke han skal føle press å hoppe på meg hver dag. (Har jobba ganske hardt med ham tidligere i uka, visste ikke når el kom) :-) Ikke vant til hver dag-sex han. Men så har vi vært sammen i mange år. Blir ikke sånn "hvor-som-helst-og-flere-ganger-om dagen" når man har to barn. :-)

Velkommen Flættfrid!

Det høyres ut som vi er i ein ganske lik situasjon. Eg har ei jente på 8 mnd, og då ho var ca 6mnd bestemte vi oss for å prøva på ein til når tanta kom tilbake. Ho kom for to dagar sidan, så eg er også fersk prøver :) Har ikm ca 10.sep.

Masse lykke til :)

Annonse

skjønner hva du mener. vi har ei tulle på 9,5 mnd så det meste "spennende" vi får til er etter leggetid... Vi kan ikke ha sex hver dag, må bli hver 3 dag, så han får samlet "opp" litt. Doctors order=))

Hvor lenge har dere prøvd?

hei Frøken svin=9

Får håpe vi er inne på dette forumet ganske kort da=) Har hørt at dersom man allerede har vært gravid 1 gang, har man 50 % større sjanse å bli det neste gang. Vi bestemte oss i forrige mnd. gikk ikke denne gangen ble kjempeskuffet, trodde det skulle klaffe med en gang som sist...

Du får ha masse lykke til. Morsomt om vi kan gå inn på 1 trim sammen=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...