jente30L Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 hvor mye har dere gått opp? hvordan er formen?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Hallais;) i uke 32 hadde jeg totalt gått opp 6,8 kg ... Formen er blitt værre .. bekkenløsning og lyskestrekk og æsj og au..Men humøret er på topp heldigvis;) Du da?
jente30L Skrevet 14. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2006 uke 31.... opp ca 7 kilo... formen er ok.... bare trøtt og litt irritabel... men men
tutsi 77 Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Hei...jeg er i uke 31. har gått opp 6 kg. Merker veldig forskjell på formen..veldig trøtt og sliten..orker nesten ingenting. Har også mye kynnere.Men herlig at det nærmer seg fødsel og at jeg da kan møte prinsen min på ordentlig:)
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Jeg har gått opp ca. 6 kilo. Har vært i knallform hele tiden, men nå begynner det å melde seg ltit forskjellig: ryggvondt, leggkramper, kynnere, trøtthet og noen lette bekkensmerter. Ikke ilel foreløpig, så er ved godt mot! Forøvrig plages jeg mest med utålmodighet
Bolette Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Har gått opp 10 kg. Egentlig 12 men så har jeg på uforklarlig vis gått ned 2 igjen. Formen er grei hvis jeg tar det med ro. Jobber jeg for mye sier bekkenet i fra.
Sunniva- og Majamamma Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Er bare i uke 29, men skriver likevel. Hadde gått opp 16 kilo til uke 27 - men har også gått ned 2-3 kilo de siste to ukene. Bestemte meg for å kutte ut smør, majones, kjeks, kaker, sjokolade, kveldsmatorgier m.m. - men har ellers spist meg god og mett. Regna med at jeg på denne måten kunne slippe å gå like fort opp - men har altså gått ned. Merkelige greier... Fortalte dette til ei venninne, og hun ble sint på meg fordi jeg "slanket meg", men det gjør jeg jo absolutt ikke, vel... Det er vel ikke farlig å gå ned når man hele tiden spiser seg mett, vel??? De kiloene som forsvant er vel bare vann, tror dere ikke? Ellers er formen stigende, trives bedre og bedre med å være gravid. Bekkenet er vrangt, men det er greit - tar de nødvendige hensyn og blir ikke verre i hvert fall! Ha en strålende augustdag videre, damer!!!
mor til prins Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 jeg er i uke 29 og har gått opp 10 kilo. men det meste har lagt seg på magen, så jeg strutter som bare det.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #9 Skrevet 14. august 2006 uke 31 og gått med 10 kg å jeg har ikke lagt på meg noe og magen er stort som et fjell. (Men har vært kvalm og uvell hele veien og ikke spist så mye så det er kun derfor jeg har gått ned)
mor til prins Skrevet 14. august 2006 #10 Skrevet 14. august 2006 jeg har ikke vært kvalm eller kasta opp i det hele tatt, så det er vel derfor jeg har gått opp 10kg allerede. har god appetitt, men mest på sunne ting heldigvis. men må si at søtbehovet har økt den siste tiden. er det vanlig?
Tessa1977 Skrevet 14. august 2006 #11 Skrevet 14. august 2006 uke 34 og opp 20kg forige gang gikk jeg opp 38kg ,og 40kg ned på 7mnd så jeg bekymrer meg ikke så veldig egentlig.. spiser riktig og går tur hver dag. legen sier jeg bare er sånn som går mye opp. for ingen tester har vist noe uvanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå