Gå til innhold

Åååhh!! Mitt hjerte blør...

Anbefalte innlegg

ÅÅååh... Mitt hjerte blør...PÅ en god måte=o)

Da mamma, jeg og sønnen min var ute og handlet på Strømmen Storsenter, var vi innom Cubus...

Der har de en sånn bil på barneavd, sånn at barne kan leke litt mens voksne ser på klær...

Men nå var denne opptatt når vi var der og sønnen min visste ikke helt hva han skulle gjøre... Så han gjorde som Mamma og Mie (mormor), tittet litt på klær=o)

Da han kom bort til meg så sa han" deen??" og holdt opp et kles plagg... Dette var en søt sparkebukse fra babyavd. Åååhh... Visste ikke om jeg skulle gråte eller le. Han var jo så søt der han holdt opp denne buksen da=o)

Jeg " nei, ikke den. Den er til baby det.." Baby?.." sa han og gikk tilbake med den der den hang...

Jeg sto og så litt på han, med litt tårer i øynene, og han "bladde" igjen klærne som hang der, og sånn ut det blå tok han frem enda et plagg og sa " deeen? Baaby?"... Dette var en 2 delt sett med en søøt liten jakke og en bukse med ben... Måtte smile og si " ja den er til baby, men du er for stor til den"=o) Og han hang denne også på plass...=o)

Så goood den gutten min og han blir 3 i okt...=o)

Tror dere dette er et lite tegn på at han kanskje føler seg litt ensom??? At han er "klar" til å bli storebror?? Håper det=o)

Fortalte det til sambo, han bare ristet på hodet og trodde sikkert at jeg fant det opp... Møkka gubbe!!!=o( Tror ikke HAN tok hintet!

Obs!! Kom en liten utblåsning her=o)Tiihii...

Fortsetter under...

så søt!!! Ble helt rørt jeg også av å bare lese det, men jeg er jo av den lett rørte typen. Griner av alt mulig jeg ser på tv. Kan godt være komedie også:-)

Tror nok han har lyst til å bli storebror, og jeg er sikker på han blir en stor å flink storebror. Håper han snart får være med deg å kjøpe babyklær......Du får ta det som et tegn på at han føler at det nærmer seg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...