Gå til innhold

August: Nå er jeg klar - kom kom, lille vennen min!


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Har 14 dager igjen til termin, men føler meg helt klar nå. Så dersom noen kan gi min lille prinsesse beskjed om at kysten er klar - please gjør det!!!

 

Puh...er skikkelig tung nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beskjed er gitt! Fint om du sender en i retur! Her er det 7 dager igjen, men jeg tar den gjerne i mot nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lokke min lille ut også (som nok ikke er så lille lenger, vokser helt vanvittig mye nå!). Vi er to stk veldig klare foreldre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan dere hjelpe meg å lokke jenta mi ut, jeg er to dager over termin.. er sliten nå, er redd for att jeg ikke har så mye krefter når jenta kommer..her må vi hjelpe hverandre.. jeg har gått med rier siden fredag, men dem er ikke regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åiåiåi, kjære deg Lampe77! Dette hørtes slitsomt ut!!! Er dette ditt første barn? Jeg gikk nemlig med rier i 28 timer med Elias før han kom ut, men jeg tenkte det skulle gå litt fortere denne gangen siden dette er mitt andre barn. Men det er det jo ingen fasit for da!

 

Håper for all del at din lille har tenkt å komme ut snart nå da!!! det er lenge å gå med maserier i så mange dager, vil jeg tro! Er det ikke mulig for deg at de kan hjelpe deg i gang heller? Off...ønsker deg masse lykke til...og jeg har snakket med jenta di og sagt at hun nå snart må finne veien ut =)

 

Klemmer fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er mitt tredje svangerskap, hu ligger i seteleie å. det var ikke snakk om ks når jeg har vært på sykehuset.. men nå vill jeg ha det, for jeg orker ikke å vente på att hu skal komme. jeg bruker opp alle kreftene før hu kommer, da har jeg ingen krefter igjen.. det er jo så vondt att tårene triller.. skal til jm i morgen.. så jeg håper hu hører på deg og kommer i natt.. klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...