7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Jeg er nå i 33 uke og bekkenløsninga og lyskestrekk og f*** oldemor har tatt helt av den siste uka.. au au .. er det noen av dere som i tillegg til dette får litt sånn mens aktig vondt i ryggen og magen på kveldene ?? Er det modning tro eller hva er det ? Det er ikke hver dag ,men hvis jeg har gjort noe...stått eller gått ( museskritt så klart)... blir så sliten og oppgitt av det .. deppa rett og slett..uff dagens klage sang.. er det normalt tro? Takk for svar
Tulle Rusk Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Hei! Har selv også bekkenløsning ( er også i uke33 !!), så vondter har jeg nok av!!!! Det du skriver om, høres ut som kynnere, og er et tegn på at kroppen modnes fram mot fødsel ja, men kjempe viktig at du tar ting med ro!! Legen sa til meg at det var et tegn på at jeg gjorde for mye, og måtte sette ned tempoet betraktelig. Noe jeg egentlig gjør da pga bekkenløsninga!!! Så ting går enda saktere her i huset nå..... Lykke til videre!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2006 Hmmm takk for svar Tulle Rusk;) ( kult nick) Men jeg tar det jo så med ro som det går an.. Kynnere ?? kun på kvelden .. har jo kynnere som ikke gjør vondt også da.. men har ikke vært plaget av dette tidligere..Jeg har også merket at dersom jeg IKKE svømmer en dag blir det verre.. men jeg får svømme roligere enn før da.. For hvis jeg er helt stille en hel dag stivner jeg i tillegg og det er vel heller ikke bra.. UFf ikke lett dette her .. Jeg er vant til å være sinnsykt aktiv så det er såå uvant å ikke kunne gjøre noe .. uff.. butikken for å handle feks?? Drepen ,usj.. Lykke til du og Tulle Rusk! Når har du termin? Klem;)
Tulle Rusk Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Uff ja...det skal ikke være enkelt å gå gravid... ;o) men nå går det "heldigvis" mot slutten!!! Jeg har termin 5 oktober!! Men krysser jo alt jeg har for at det blir tidligere, ikke akkurat behagelig å gå rundt med dette her!!! Lykke til du også, ta ting med ro!!! ( Så langt det går ann....)
Gjest Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Hei! Jeg er 33+4 (termin 1. oktober), og har den siste uka hatt litt murringer i magen og ryggen. Merker det spesielt hvis jeg har gjort for mye (skal ikke mye til før det skjer, for jeg har også bekkenløsning). I tillegg har ryggen begynt å gi opp nå, har for stor svai i følge fysioterapeuten min, men klarer liksom ikke rette meg ordentlig opp - og får igjen for det nå... Jeg har også lurt på hva disse murringene kan være, men om det er kynnere? Merker ikke at magen blir hard samtidig med murringene, så har tenkt at det kanskje er modning, jeg?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2006 Chidera;) Det var det jeg trodde også.. for magen min blir heller ikke hard hver gang.. jeg er også veldig svai.. uff .. hvordan skal dette gå?? he he vi får holde ut;)
*IH* Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Hei. Så godt å lese at det er flere som har det sånn som jeg. Er i uke 32+6. Har også termin 5 oktober. Har bekkenløsning og masse vondt i ryggen. Har vært plaget med ryggen før. Hvis jeg er masse i ro blir ryggen verre og hvis jeg anstrenger meg blir bekkenet verre. Hva skal man velge? Det blir stort sett til at jeg går små turer på mykt underlag og med museskritt. Jobber litt på aktiv sykemelding, men kjenner at jeg blir verre de dagene jeg er 3-4 timer på jobb. Gleder meg masse til babyen kommer ut, men det er jo enda 52 dager til termin. Godt at vi er flere. Har følt at jeg syter og klager over plager hele dagen.
Gjest Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 7 oktober! Det er vel sikkert verdt prisen! Men jeg føler at jeg klager for tida ja... Begynner å bli litt frustrert og da. Er vant til å være aktiv, og nå har jeg ikke vært på jobb engang siden i slutten av mai! Blir jo småsprø... Men - ikke lenge igjen nå!!
Tredje nurk underveis Skrevet 14. august 2006 #9 Skrevet 14. august 2006 Jordmora mi sa i dag at murringene er et tegn på modning, og kynnerne og murringene vil hjelpe babyen til å synke nedover i bekkenet for å feste seg.
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 14. august 2006 #10 Skrevet 14. august 2006 Hihi, sikkert ikke noe bombe at det kommer svar fra meg, lurer på om jeg har fantomsmerter som jeg deler med deg:) jeg snakket med jm, og hun mente at det blir ekstra ømt nå som han har snudd seg med hodet ned, og ligger og gnurer ned i bekkenet. Bekkenet skal jo forsåvidt "løsne" etterhvert, det er vel bare at vi har skranglet så mye lengre enn de som slipper disse plagene.. Murringen har jeg heldigvis konsentrert mest om natten, slik at jeg våkner en 10-15 ganger hver natt, og når jeg da har sovnet igjen så må jeg tisse, eller så har jeg halsbrann... I tillegg har jeg fått soppinfeksjon, så NÅ ER JEG LEI!!!!! Det er ikke det minste magisk å være gravid, og jeg gjør det jo kun for å få den babyen jeg vil ha! Syv uker virker uendelig langt borte, jeg føler meg svær som en ku,selv om jeg vet at jeg ikke er så stor, jeg kjeder vettet av meg her hjemme og synes basically fryktelig synd på meg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå