Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #51 Skrevet 14. august 2006 Alder: 21 år Bosted: Kolbotn Bolig: Leilighet Sivilstatus: Samboer Termin: 25.01.07 Barn fra før: Ingen, men samboeren min har en sønn på 2 år fra før. Prøvd lenge: Vi prøvde i 1-2 mnd. Hva sa du da du så testen bli positiv: Jeg har tatt utrolig mange tester og alle har vist negativt. Noen ganger lurte jeg litt på om jeg var steril eller om jeg ville slite med å få et barn. Jeg husker veldig godt at jeg hadde en liten følelse på at nå var jeg gravid,men ville ikke ha noen høye forventninger. Da jeg tok testen så tok det litt tid før den viste positivt så jeg ble litt skuffa,men så titta jeg ned på testen en gang til og der var "+"-tegnet. Jeg sverger, hjertet mitt hoppet og jeg hoppet ut av badet. "Jeg skal bli mamma" ropte jeg mens jeg hadde en slags hoppe-dans foran venninnen min:) Det er den beste følelsen jeg har hatt noen gang og jeg gleder meg enda mer når jeg endelig kan holde han/hun i armene mine:) Håper på gutt eller jente: For meg har det ingenting å si. Jente eller gutt, jeg vil alltid være gla i barnet mitt uansett. Dyr: En liten hunkatt:) Øyenfarge: Brun Hårfarge: Sort Høyde: 168 Utdannelse: Har fullført videregående og så gikk jeg på "medisinsekretær",men der mangler jeg den siste eksamen. Yrke: Arbeidsledig Yndlingsmat: Elsker skalldyr og kinamat:) Yndlingsfilm: Braveheart Heidi85
Gjest Skrevet 14. august 2006 #52 Skrevet 14. august 2006 Alder: 25 (litt til ihvertfall hi,hi) Bosted: Moss Bolig: enebolig Sivilstatus: samboer, forlovet Termin: UL:29.11. min: 22.11 Barn fra før: datter 13 mnd Prøvd lenge: 3pp men bomma på el, nesten 2 år med første Hva sa du da du så testen bli positiv: ingenting... skalv så den gikk i gulvet, og gikk til sambo med tårer i øya ;OP Håper på gutt eller jente: spiller ingen rolle! Dyr: golden retriever-gutten vår!!! (snart 4 år) Øyenfarge: grønne Hårfarge: varierer ;O) Høyde: 1,65 Utdannelse: vgs Yrke: kundeservice Yndlingsmat: middelhavsmat (selv om pølser er en stor slager denne graviditeten...) Yndlingsfilm: elsker filmkveld uansett!! kommer an på dagshumøret og -formen... )
Beatej80 Skrevet 14. august 2006 #53 Skrevet 14. august 2006 Alder: 25 Bosted: Narvik Bolig: Leilighet Sivilstatus: Samboer Termin: 10.01.07 Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Nei, første forsøk :-) Hva sa du da du så testen bli positiv: Hjelp Håper på gutt eller jente: Samme det, men tror det blir jente, UL på onsdag, da får vi forhåpentligvis vite det :-) Dyr: Nei. Øyenfarge: Blå/grønn Hårfarge: Blond Høyde: 1,60 Utdannelse: Helsesekretær Yrke: Helsesekretær Yndlingsmat: Det varierer Yndlingsfilm: Alt mulig
amanda,mamma til Imre og Storm Skrevet 15. august 2006 #54 Skrevet 15. august 2006 Alder: 20 år Bosted: Flytter straks til Ålesund Bolig: Leilighet nå, så blir det noen mnd hjem til svigermor før det blir husbygging Sivilstatus: NYGIFT Termin: 17.12 Barn fra før: Ei stedatter på 2år Prøvd lenge: det bare skjedde Hva sa du da du så testen bli positiv: Grein Håper på gutt eller jente: Får 2 gutter Dyr: Sambo har 4hunder, skilpadde,sisker,kornsnok og en edderkopp Øyenfarge: blå Hårfarge: blond Høyde: 159cm Utdannelse: ingen Yrke: arb.ledig Yndlingsmat:taco Yndlingsfilm: american history x
Fru Brumm Skrevet 15. august 2006 #55 Skrevet 15. august 2006 Alder: 27 Bosted: Nøtterøy(solkysten) Bolig: Enebolig Sivilstatus: Gift Termin: 01.02.07 Barn fra før: Jente på 20 mnd. Prøvd lenge: ikke denne gangen.... Hva sa du da du så testen bli positiv: Deilig... Jobba litt mer med den første. Håper på gutt eller jente:Hadde vært morsomt med en gutt, men er egenlig det samme. Dyr: Bichon Frise på snart fire år. Øyenfarge: Blå. Hårfarge: Kommuneblond(utrolig kjedlig) Høyde: 1,65m Utdannelse: Cand. Mag. i historie Yrke: Lærer? Yndlingsmat:Ikke mye akkurat nå, dårlig appetitt.Stekt ris. Yndlingsfilm: Dirty Dancing
Juliemamman Skrevet 15. august 2006 #56 Skrevet 15. august 2006 Alder: 29 Bosted: Nært Trondheim Bolig: Enebolig Sivilstatus: Samboer/forlovet Termin: 20.februar 2007 Barn fra før: Jeg har en sønn på 6 år, samboer har ingen. Men det blir jo snart . Prøvd lenge: Klaffet med en gang. Hva sa du da du så testen bli positiv: "Gratulerer, du skal bli far", så gråt jeg en liten gledesskvett. Håper på gutt eller jente: Bare den lille er frisk og rask, har det ingen betydning. Dyr: 2 hunder. Øyenfarge: Blå Hårfarge: Blond Høyde: 167 Utdannelse: Ja, litt av hvert Yrke: Omsorgsarbeider, men for tiden hjemmeværende. Yndlingsmat:Innbakt pizza Yndlingsfilm: Har ingen, ser veldig lite film.
j@mmen Skrevet 15. august 2006 #57 Skrevet 15. august 2006 Alder: 32 Bosted: Tønsberg Bolig: enebolig Sivilstatus: gift Termin: 07.02.07 Barn fra før: en datter Prøvd lenge: nei 3 mnd Hva sa du da du så testen bli positiv: stort smil!! Håper på gutt eller jente: det er det samme. Men magefølelsen sier at det blir jente Dyr: gullfisker Øyenfarge: blå Hårfarge: blond Høyde: 169 Utdannelse: hjelpepleier Yrke: hjelpepleier Yndlingsmat:taco, pizza, kjøttkaker Yndlingsfilm: romantiske komedier, komedier
goytil Skrevet 15. august 2006 #58 Skrevet 15. august 2006 Alder: 25 Bosted: vinje i telemark Bolig: gårdsbruk Sivilstatus: gift Termin: 25 des Barn fra før: 1 jente og 1 gutt Prøvd lenge: nei blr gravid når minste mann var 5 mnd Hva sa du da du så testen bli positiv: oj........... Håper på gutt eller jente: samme det... bare den er frisk og rask Dyr: 2 hester, 20 sauer, 1 hund, 1 høne, 5 katter, 9 fisk... Øyenfarge: blå Hårfarge: mørk blond Høyde: 173 Utdannelse: agronom Yrke: barnehageassistent.. har ikke jobbet på 3 år men Yndlingsmat: ingen ting for tiden.. noe jeg ikke har laget selv er alltid bra Yndlingsfilm: huff.. nei noe hjernedød underholdning....
Gjest Skrevet 15. august 2006 #59 Skrevet 15. august 2006 Alder:27 Bosted:Hamar Bolig:Rekkehus Sivilstatus:Samboer Termin:2 feb Barn fra før:0 Prøvd lenge:nei Hva sa du da du så testen bli positiv:nei, nei, nei Håper på gutt eller jente:Vet det blir gutt Dyr:Nei Øyenfarge:blå Hårfarge:kommune Høyde:170 Utdannelse:Kokk Yrke:kokk Yndlingsmat: Yndlingsfilm:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå