ღVi treღ og en liten spire Skrevet 14. august 2006 #26 Skrevet 14. august 2006 Alder: 20 Bosted: Bodø Bolig: eier vertikakltdelt enebolig Sivilstatus: samboer Termin: 5.12.06 Barn fra før: nej Prøvd lenge: 4 mnd Hva sa du da du så testen bli positiv: vi ble veldig stumme,ENDELIG!! Håper på gutt eller jente: det er det samme:) Dyr: hybelkaniner:) tihi Øyenfarge: blågrønne Hårfarge: blond Høyde: 1.76 Utdannelse: elektrikker Yrke: vedlikeholdsdarbeider Yndlingsmat: fiskeboller i hvitsaus med BACON!! Yndlingsfilm: ingen, har ingen spesielle...
Snusmumriken* Skrevet 14. august 2006 #27 Skrevet 14. august 2006 Alder: 25 år Bosted: Bergen Bolig: Leilighet...men er på husjakt Sivilstatus: Samboer Termin: 07.02.07 Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: Tja...har hatt en sa og en ma...så totalt blir det vel ca 1 år. Hva sa du da du så testen bli positiv: Denne gangen ble jeg bare helt stille. Håper på gutt eller jente: Det betyr absolutt ingenting. Dyr: iIkke så veldig interessert nei. Øyenfarge: Brune. Hårfarge: Mørke brunt. Høyde: 1.60 ussle cm Utdannelse: Jepp. Yrke: Sykepleier Yndlingsmat: Mamma sine hjemmelagde kjøttkaker Yndlingsfilm: Drama og actionfilmer.....er igrunn altseende
Gjest Skrevet 14. august 2006 #28 Skrevet 14. august 2006 Alder: 23 (snart 24) Bosted: Fredrikstad Bolig:Leilighet (underetasje i enebolig) Sivilstatus:Samboer Termin: 29 januar Barn fra før:0 Prøvd lenge: nei, sluttet på pilla i februar, gravid i slutte av april. Ikke noe hysterisk prøving. Hva sa du da du så testen bli positiv: Til sambo: "Den er sikkert feil, er jo så vidt vi ser streken... Jeg drikker vin i kveld altså" ( Skulle i 50 års lag) hehe Håper på gutt eller jente: Håpet litt på jente siden "Alle" her får gutt, men det viser seg at vi får en liten gutt mest sannsynlig vi å, er veldig fornøyd med det =) Dyr: En sort nydelig langragget katt Øyenfarge:Blå Hårfarge: Mørk blond Høyde:1.72 ca Utdannelse:Sykepleier Yrke: Sykepleier Yndlingsmat:hm... taco, pizza... Yndlingsfilm:Hm.. "just like heaven"..=)
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 14. august 2006 #29 Skrevet 14. august 2006 Alder:23 Bosted:Stjørdal Bolig:Enebolig Sivilstatus:Forlovet med samboer Termin:23.01.07 Barn fra før:sønn på 2 år Prøvd lenge:nix,slutta på pillen i mars,ble gravid sist på april Hva sa du da testen var positiv?det er ikke mulig??så fort?? Håper på gutt eller jente?Håper litt på jente denne gangen. Dyr:2 kaniner og gullfisk Øyenfarge:grønn Hårfarge:svart for øyeblikket Høyde:1.60 Utdannelse:hjelpepleier Yrke:hjelpepleier Yndlingsmat:taco Yndlingsfilm:Save the last dance
3 rosa og en blå Skrevet 14. august 2006 #30 Skrevet 14. august 2006 Alder: 30 Bosted: sor for trondheim Bolig: leilighet hos min mor Sivilstatus: forlovet Termin: 04.01.07 Barn fra før: jeg har tre jenter og han har en gutt fra for Prøvd lenge: nei Hva sa du da du så testen bli positiv: er det sandt Håper på gutt eller jente: tror det blir gutt, men det er det samme Dyr: nei Øyenfarge: bla Hårfarge: blond Høyde: 176 Utdannelse: litt Yrke: jobber ikke na Yndlingsmat:taco og indisk mat Yndlingsfilm: kjerlighets filmer
Gjest Skrevet 14. august 2006 #31 Skrevet 14. august 2006 sniker meg inn fra 3trimester jeg da:-) :-) Mine Svar: Alder: 22 (blir 23 i sep) Bosted: Stavanger Bolig: enebolig Sivilstatus: samboer termin: 22.10.06 barn fra før: nope prøvd lenge: NEI, tok tilogmed angrepillen...men det nyttet tydeligsvis ikke!hehe hva sa du når testen var positiv: ble paff , sjokka og 10000 tanker på engang!! håper på gutt eller jente: mest jente og det for vi også:-) dyr: en nydelig langhåret skogskatt på 8mnd! øyenfarge: grønn/brune hårfarge: lyse brunt høyde: 173cm utdannelse: videregående yrke: klessbutikk yndlingsmat: ferske ciabatta med masse godt pålegg! yndlingsfilm: komedier
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 14. august 2006 #32 Skrevet 14. august 2006 Artig ide! Alder: 29 Bosted: Trondheim Bolig: Enebolig Sivilstatus: Gift Termin: 15.01.07 Barn fra før: Datter 3 år Prøvd lenge: 24 mnd Hva sa du da du så testen bli positiv: Trodde ikke helt på det men gliste veldig fra øre til øre. Håper på gutt eller jente: Spiller ingen rolle, men "synserne" har spådd jente. Dyr: Katter åff kårs! Har 2 røvere, fant en død mus på plenen i går.. "grøss" Øyenfarge: blå Hårfarge: kjedelig brunt Høyde: 161 Utdannelse: Cand Scient i kjemi Yrke: Stipendiat Yndlingsmat: Ikkeno.... "kvalm" Yndlingsfilm: A fish called Wanda
cec26 Skrevet 14. august 2006 #33 Skrevet 14. august 2006 Alder: 26 Bosted: ca 1 time fra Oslo.. retning sør:) Bolig: Enebolig Sivilstatus: Gift Termin: 20.02.2007 Barn fra før: Sønn 14 mnd Prøvd lenge: 2 mnd Hva sa du da du så testen bli positiv: Hehe.. jeg visste det:) Håper på gutt eller jente: Hadde vært stas med en jente da... men så lenge alt er bra.. så spiller det jo ingen rolle. Dyr: Edderkopper i kjelleren... æsj a meg... Øyenfarge: blå Hårfarge: Lys blond Høyde: 1,74 Utdannelse: Høyskole Yrke: ¨Personalsjef Yndlingsmat: Three For All på fridays... nam nam.. Yndlingsfilm: Dirty dancing..og Pretty woman...
Mortil4-gutter Skrevet 14. august 2006 #34 Skrevet 14. august 2006 Alder: 24(snart 25) Bosted: Hedemark Bolig: Hus Sivilstatus: Gift Termin:14.11.06 Barn fra før: 3 gutter Prøvd lenge:nei Hva sa du da du så testen bli positiv: ups....ikke igjen... Håper på gutt eller jente: spiller ingen rolle... Dyr: hest Øyenfarge: blå Hårfarge: lys blond Høyde: 1158 Utdannelse: agronom Yrke: hjemme Yndlingsmat:biff Yndlingsfilm: vet ikke
pusurline Skrevet 14. august 2006 #35 Skrevet 14. august 2006 Alder: 22 Bosted:Troms Bolig: Eget hus Sivilstatus: Samboer Termin: 20 feb.2007 Barn fra før: nope. Prøvd lenge:7mnd Hva sa du da du så testen bli positiv: E det saint.Hurra.. Håper på gutt eller jente: Akkurat det samme. Bli like gla uansett Dyr: Nei. Øyenfarge: Brun Hårfarge: for øyeblikke brun Høyde: 164 Utdannelse: Gk Helse og sosial, Vk1 omsorgsarbeider,2 år lærling. Yrke: omsorgsarbeider i Hj.tjenesten Yndlingsmat:wok og taco..Mmmmmm...... Yndlingsfilm ja kæm veit!?
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 14. august 2006 #36 Skrevet 14. august 2006 Alder: Her kommer mine svar: Bosted: Teisen i Oslo Bolig: 4-roms leilighet Sivilstatus: Gift Termin: 18.01.2007 Barn fra før: En gutt født 25.07.2005 Prøvd lenge: 4 pp (ble gravid på 3 pp også, men mistet da i SA) Hva sa du da du så testen bli positiv: Oj... så flott Håper på gutt eller jente: UL sier jente Dyr: Har ingen - vokste opp med dvergkaniner Øyenfarge: grønn Hårfarge: Mørk brunt (farget, er egentlig kommune blond) Høyde: ca. 173 Utdannelse: 3 åring høyskoleutdanning Yrke: Jobber administrativt + salg og markedsføring for et treningssenter. Yndlingsmat: Vanskelig, liker stort sett det meste. Yndlingsfilm: Beste film er American History X. Har sett den to ganger, men ønsker ikke å se den igjen...
Gjest Skrevet 14. august 2006 #37 Skrevet 14. august 2006 Alder: Bosted: Stavanger Bolig: eier leilighet, men har også hus et annet sted i landet. Sivilstatus: gift Termin: 10 feb Barn fra før: nope, han har 1. Prøvd lenge:hehe.. nope,14 dager ... Hva sa du da du så testen bli positiv:uuuiiiiiiiii!!!!!!! hihihihihihihihihi!!!!!!! Håper på gutt eller jente: han har gutt, så da er vell svaret jente.. ?? Dyr: en skjønn liten hvit teddi (hund) Øyenfarge: brune Hårfarge:mørke brunt Høyde: 1.63.men bruker å lyge på meg 2 cm.. 1.65 Utdannelse: skulle beg på skole da jeg fant ut jeg var gravid.. Yrke: ruge kapsel... for min lille spire ;o) Yndlingsmat: sylteagurker med vaniljesaus... hehe neida.. Yndlingsfilm: alt som er skummelt..
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 14. august 2006 #38 Skrevet 14. august 2006 OJ... ser jeg roter litt med knappene også... Jeg er 30 år gammel )
to tette og ei badehette:o) Skrevet 14. august 2006 #39 Skrevet 14. august 2006 Alder: snart 29 år... Bosted: Malvik Bolig: Hus (eier) Sivilstatus: Gift Termin: 15 desember Barn fra før: En gutt på 16 mnd Prøvd lenge: Ikke denne gangen (ca 4 pp, første gang 25pp) Hva sa du da du så testen bli positiv: Nei dæven, einn de, de hadd itj æ trudd. Håper du på gutt eller jente: Samme det, men hadde vært koselig med ei jente:o) Dyr: katt og ørtåførti hybelkaniner:o) Øyenfarge: Blågrå Hårfarge: mørk blond m/rødskjær Høyde: 1.78 cm Utdannelse: litt Yrke: Butikkmedarbeider Yndlingsmat: Kylling Yndlingsfilm: Grim og gru:o)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 14. august 2006 #40 Skrevet 14. august 2006 Alder: 29, 30 innen babyen kommer Bosted: Fredrikstad Bolig: Nettopp kjøpt hus :-) ...leil i to uker til da! Sivilstatus: Samboer Termin: 010107 Barn fra før: En bjeffende gutt på 4 ben og som er 10 måneder Prøvd lenge: Nei, samboer hadde gode svømmere... Hva sa du da du så testen bli positiv: Jeg får ta en test til! Håper på gutt eller jente: Gutt, har gjort det siden jeg var 4 år, og ønska meg en storebror... .-) Dyr: Har verdens vakreste golden retriever!! Øyenfarge: Blå Hårfarge: Mørk blond Høyde: 167 cm Utdannelse: Førskolelærer Yrke: Pedagogisk leder Yndlingsmat:Mormors lapskaus Yndlingsfilm: John Q
titti 79 med februarbaby =) Skrevet 14. august 2006 #41 Skrevet 14. august 2006 hei=) 26 ålesund samboer enebolig 25.02.07 jente på 3 år første forsøk "ser du de samme som me(til samboer)( de er de samme ka kjønn 2 katter og 2 hermeline angora dvergkaniner blå brun 170 cm kokk renholder ribba til jul komedie
Linda og lille Oskar Skrevet 14. august 2006 #43 Skrevet 14. august 2006 Alder: straks 20:) Bosted: trondheim Bolig: Leilighet Sivilstatus: Samboer Termin: 12januar Barn fra før: 0 Prøvd lenge: prøvde egentlig ikke vi da:) Hva sa du da du så testen bli positiv: oi! hadde ikke forventa det nei.. Håper på gutt eller jente: Blir glad uansett jeg. Dyr: gullfisk Øyenfarge: grønn Hårfarge: brun Høyde: 1.60 høy Utdannelse: litt,skulle egentlig gå skole nå, men neida:) Yrke: butikkmedarbeider Yndlingsmat:"ferskfeskbaill" Yndlingsfilm: skuuumle filmer
Love2bemom Skrevet 14. august 2006 #44 Skrevet 14. august 2006 Alder: 26 Bosted:Harstad Bolig: Vårt eget Sivilstatus: samboer & forlovet Termin: 11jan...(foreløpig...) Barn fra før: nope Prøvd lenge: kom plutselig:) Hva sa du da du så testen bli positiv: Oh my god! Håper på gutt eller jente: mest jente;) Dyr: ja,vår kjære Zimba gutt(en 8mnd golden retriever) Øyenfarge: blågrønn Hårfarge: blond Høyde: 1.63 Utdannelse: vgs Yrke: Yndlingsmat:taco og indisk er favoritter Yndlingsfilm: pirates of the carribean
Kaja_2013? Skrevet 14. august 2006 #45 Skrevet 14. august 2006 Alder: 24 Bosted: Oslo Bolig: Leilighet (eier). Har også hus et annet sted i landet - flytter dit før babyen kommer Sivilstatus: Kjæreste/samboer Termin: 16.februar Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: Nei, det klarte vi så fort vi fant EL (etter 2pp) Hva sa du da du så testen bli positiv: Kjære, kom å se! Håper du på gutt eller jente: Ønsker meg begge deler, så hva som kommer først spiller egentlig ikke noen rolle Dyr: Ingen nå, men har en forkjærlighet til store hunder.. (passer dessverre dårlig i en liten leilighet i Oslo) Øyenfarge: Grønnblå Hårfarge: Mørkt, med lyse striper Høyde: 1.68 cm Utdannelse: Snart 5 år (master) Yrke:Student + deltid regnskapsfører Yndlingsmat: Ingenting nå om dagen..
mammae:-) Skrevet 14. august 2006 #46 Skrevet 14. august 2006 Alder: 27 år Bosted: Vestlandet Bolig: Enebolig Sivilstatus: samboer Termin: 5 februar-07 Barn fra før: Godjente på snart 2 år Prøvd lenge: Klaffa på 1 forsøk... Hva sa du da du så testen bli positiv: vart kjempeglade men jeg sa :må ta en ny i morgon; for kunne ikkje helt tru at det var sant. Håper på gutt eller jente: det samme, praktis med en jente til sidan vi har alt til jente men kjekt med en av hver og:-) Dyr: har ingen... Øyenfarge: blågrøn Hårfarge: Til vanleg mørk blond, no kastanje. Høyde: 170 cm Utdannelse: sykepleier Yrke: Sykepleier på sykehus. Yndlingsmat: Fisk for øyeblikket. Yndlingsfilm: Komedier...
Rockekilling on board Skrevet 14. august 2006 #47 Skrevet 14. august 2006 Alder: 29 Bosted: Telemark Bolig: Egen enebolig Sivilstatus:Samboer Termin: 10 Februar Barn fra før:1 gutt født mai 2000 Prøvd lenge:Ja, dessverre... 2 år med en abort. Hva sa du da du så testen bli positiv: Tja, var alene, så sa vel ikke så mye. Håper på gutt eller jente: Spiller liten trille. Dyr: Har 5 katter (maine coon oppdretter) og en rottweiler Øyenfarge: Blå Hårfarge: Sort Høyde: Liten... Utdannelse: Kremter... skal begynne etter perm. Yrke: Jobber med musikk foreløbig.
Spring79 Skrevet 14. august 2006 #48 Skrevet 14. august 2006 Alder: 27 år Bosted: Malvik Bolig: 2-roms leilighet- men er på leting etter hus Sivilstatus: Samboer Termin: 10.12.06 Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: Nei, det gikk fort!! Hva sa du da du så testen bli positiv: Går det an?? (Måtte ta 3 tester før jeg skjønte det...) Håper på gutt eller jente: Får jente og synes det er helt topp:-) Dyr: Ingen, er ærlig talt ikke noen stor dyreelsker... Øyenfarge: Blå Hårfarge: Blond Høyde: 1,59 Utdannelse: Utdannet førskolelærer Yrke: Pedagogisk leder i barnehage Yndlingsmat: Min egen hjemmelagde pizza med seranoskinke;-)Generelt veldig matglad... Yndlingsfilm: Ringenes herre filmene, tror jeg
suna-78 Skrevet 14. august 2006 #49 Skrevet 14. august 2006 Alder: 28 år Bosted:Vestby Bolig: Vertikaldelt tomannsbolig Sivilstatus:Gift Termin:1.november Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: Nei, men absolutt planlagt ; ) Hva sa du da du så testen bli positiv: Hurra, vi blir 3!! Håper på gutt eller jente: Nå er det gutt for alle penga Dyr: Nei Øyenfarge: Blå Hårfarge: Mellombrunt Høyde: 1.66 Utdannelse: Sykepleier Yrke: Sykepleier Yndlingsmat:Pinnekjøtt Yndlingsfilm:Mambo,,,ellers generelt glad i romantiske komedier
Elise og mamma Skrevet 14. august 2006 #50 Skrevet 14. august 2006 Alder: 22, straks 23 Bosted: Oslo Bolig: 2-roms (kjøpte i desember fordi vi tenkte at vi ikke skulle ha barn før om 4-5 år...) Sivilstatus: gift Termin: 31.01.07 Barn fra før: ingen Prøvd lenge: det bare skjedde.... Hva sa du da du så testen bli positiv: husker ikke at jeg sa noe Håper på gutt eller jente: gutt! men det er bare fordi jeg tror det blir gutt Dyr: har en katt, vårt første barn :-) Øyenfarge: jeg blå, han brun Hårfarge: jeg blond, han mørk brun Høyde: lav! Utdannelse: holder på... Yrke: student med deltidsjobb Yndlingsmat: akkurat nå elsker jeg nektariner og epler Yndlingsfilm: sippefilmer og dårlige komedier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå