Gå til innhold

I dag skal vi sjekke om spiren fortsatt lever!!!


2 tette og ei badehette

Anbefalte innlegg

Skrev et innlegg i går om brun utflod....

Og det ble desverre mer utover natten og har det i dag også. Ekkelt.

Noen sier det kan være en MA så klokka 10.30 i dag skal jeg på privatklinikk og sjekke.(innvendig ultralyd)

Er ikke noe vits å å å bekymre seg. Fikk jo nesten ikke sove i natt jeg da. Og vi som har fortalt det til så mange:(

Ønsk meg lykke til!

Jeg kommer og sier hvordan det har gått. Uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet så altfor godt hvordan du har det.. Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Husk at i de aller fleste tilfeller så gå det bra:)

 

Uansett, jeg krysser fingrene for deg, og håper på et stort smil fra deg her etter legetimen:)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er sikkert i den fineste orden, så jeg ønsker deg lykke til både idag og med resten av svangerskapet!!

Det går nok bra skal du se =0)

 

Ha en fortsatt fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord:)

Er forresten 10 uker på vei, så håper sååå å få se et bankende hjerte i dag... Veldig nervøs nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hvor langt er du kommet i første trimester? Hvis du er tidlig i svangerskapet er det normalt for mange med brunaktig utflod. Det er verre hvis det er friskt blod som kommer. Men skjønner godt at du blir bekymret. (Hadde selv en MA i juni, det unner jeg ingen!) Så fint at du får sjekka det opp, så slipper du å gå rundt og lure på om spiren har det bra ;-) Ønsker deg masse lykke til, dette går nok bra!

 

Kjempeklem! Skal tenke på deg :-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det. Jeg er 10+ 4 så godt ut i 1.tri.

Håper virkelig det ikke er noe galt. Da blir livet kjipt en stund... Vet jeg vil ta det fryktelig tungt.

Men skal ikke ta sorgene på forskudd.

Takk igjen for støtte. Godt å kunne skrive med noen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til! Du skal se det går så bra, jeg har lest her et sted at blødninger kan forekomme i opptil 25% av alle normale svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk se en mini-baby med bankende hjerte som beveget seg og alt!!

Så til og med ben og armer:) Er sååå lykkelig nå at jeg bare smiler.

Mannen min kom fra jobb og ble med og han var så rørt av å få s den lille han også.

 

Fikk beskjed om at min utflod kunne være rester fra blod i livmoren etter forrige svangerskap. (har en sønn på 11mnd.så er jo ikke såå lenge siden) Og at det kunne være det kom ut nå pga at livmoren utvidet seg igjen. men skulle likevel ta det med ro og ikke løfte så mye.

 

Ellers alt normalt....

Takk for alle tanker og støtte. Dere er flotte å ha.

 

Jippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flott med gode nyheter.. Jeg ble også veldig lettet nå!!! Kos deg og følg legens råd om å ikke løfte tungt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ BRA!!!

 

ALT vel med den *lille*

Er så glad på dine vegne. Ble nesten rørt, jeg (snufs)når jeg så at det hadde gått bra. Har tenkt mye på deg idag.

 

Lykke til videre!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:

Så flott at det så bra ut. Vi skal på sjekk i morgen og se om det er ett lite hjerte som banker. Nå er jeg utrolig spent. Vi mistet i mars og er nå på an igjen. Håper det går bedre denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER! Så deilig! Alt i orden, nå må du puste ut og ta det med ro, akkurat som du fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, blir helt rørt selv her jeg sitter. For en ufattelig lettelse det må ha vært å se den lille i bevegelse og med bankende hjerte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...