Gå til innhold

tyty:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Svarer deg i en ny tråd jeg:) Skjønner at du er spent på jobbing ja. jeg gr selv og brekker meg i perioder, og det er ikke noe særlig! småkvalm innimellom, så har vel ikke den værste kvalmen jeg heller. Jeg begynner på sykepleien neste tirsdag, så er veldig spent på hvordan det går. Satser på at det går greit, og at kvalmen gir seg, og trøttheten ikke blir for ille. Med mine 28år, blir jeg nok en av de eldste;)

 

Hva jobber du med da? 4 april, da ligger du litt før meg da:)

 

Vi har en liten korthårs dvergdachs. Helt herlig, men en skikkelig ramp!. 9mnd nå. Veide han her om dagen-4kg, og nå blr han ikke så mye større.

 

Ha en flott dag på jobben, jeg skal ringe legen jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sann! Seint ute med svar, eg...Det vart ikkej jobb med meg hverken i går eller i dag. Fekk litt blodig utflod søndag og i går, og fekk panikk, fordi det slik det starta då eg spontanaborterte i mars. Men fekk god oppfylgjing av lege og gynekolog. Fekk kome inn til ultralyd idag - og der fekk eg sjå eit lite hjarte som banka. Var så rørande, at!!! Og alt ser fint ut. Han forklarte blødninga med at eg har eit litt spesielt slimhinnelag utanpå livmorhalsen, som er litt sjeldan å sjå på gravide, men ikkje farleg!! Det gjer meg kanskje litt meir utsett for blødningar/blodig utflod enn andre, men det er ikkje av ein farleg sort. Og eg måtte berre ta kontakt att om det blir meir av det. Men no har det heldigvis stoppa.... Skal også til ultralyd neste veke, då det enda var så bittelite!! Men er så letta og glad no... :o)

Ellers så jobbar eg som miljøterapeut i tilrettelagte bustader for funksjonshemma.

I morgon blir då første dag på jobb etter ferie.

PS: litt rampete dyr er som regel lukkelege dyr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo:) Skjønner du nle urolig jeg går selv hele iden og lurer på om den liille inni her er i live (merket jo ikke noe sist, så det på ul) Så jeg må si jeg gleder meg stort til jeg skal på ul. Legen mente jeg kunne få en i uke 6-7, nå er jeg 5+2, så ikke lenge til!!!!! Håper alt er bra inni her:)

 

Så utrolig godt at spiren din er i godt behold da!!! Du skal se det går bra denne gangen, nå er det vår tur:) Ganske bra at de som har mistet før får god oppfølging, så slipper man å uroe seg unødig. Tror ikke det er bra heller jeg...

 

jeg og mamma(vi deler på det) er avlastere for en gutt på 6 år med down syndrom+ at han er autist. Men han er verdens nydeligste gutt, og jeg har blitt så ufattelig glad i ham:) Vi har hatt han siden han var 3 år.

 

Hvor langt er du på vei igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...