♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Etter mye diskutering med meg selv har jeg bestemt meg for at jeg skal komme inn hit.. De er vel lei av meg inne på 2.tri så vil ikke trekke tålmodigheten deres for langt, gikk frivillig før jeg ble kastet ut : ) Nå er det bare 12 uker igjen til termin.. Dette er skummelt damer.. !!! Litt om meg selv : Er 2.gangs og har en datter på 6 år, samboer og vi bor i Vestfold... Venter en jente, den 6.nov som skal hete Nathalie : ) Sjekka inn på bim første gang i sep/okt som prøver, så nå har jeg vært her snart et år
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Heisann du! Velkommen til siste etappe skal du være! Syns å huske deg fra BliGravid sidene, ja - var der fra august til desember i fjor jeg å =) Lykke til videre i svangerskapet - selv håper jeg at jeg snart er ferdig - har 14 dager igjen til termin i dag =) og begynner å bli rimelig klar til å møte den lille frøkna som har ligget og holdt meg med selskap i flere måneder nå! klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå