Gå til innhold

Når hadde dere sex??

optimist..

Anbefalte innlegg

Hei på dere heldige gravide:)))

Lurte på når i forhold til EL dere hadde sex da dere ble gravide?

Har EL nå og vil såå gjerne komme etter på denne siden denne pp....

Håper noen vil svare meg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde positiv eggløsningstest lørdag og søndag, hadde sex to ganger fredag, 1 lørdag og 1 søndag.

fredag, lørdag og søndag tok jeg også 2-3 slurker av solvipect hostesaft.. ;)

Den satt i 10 pp, og nå er det snart 1 år siden jeg testet positivt:D (19 august)

Masse masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort tanta reiste igjen så fulgte vi oppskriften om sex annenhver dag og beina opp i 20 min etterpå notorisk.

Hun satt da på første forsøk.

Kan jo fortelle at jeg forrige gang hadde 4 pp. Den fjerde pp så jeg denne oppskriften og vi bestemte oss for å følge den, og da satt a' på første forsøk :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Vi hadde sex to dager FØR el vi. Og så hadde vi ikke sex igjen før en uke etter det. (mannen var bortreist) Siden dette var på natta, så la jeg helt til dagen etter, men det tror jeg egentlig ikke har så mye å si.

Trodde ikke det skulle gå denne gangen pga dette, men jammen ble testen positiv på lørdag, 6dager over ikm.

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tempet så jeg vet akk når el var.. Vi hadde kos 3 og 2 dager før el, og så kos igjen dagen etter el..

Men min el kom veldig sent på dagen. Kanskje rundt midnatt.. Så det er vel rettere å si at vi hadde kos 4 og 3 dager før el og kos noen få timer etter el.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner egentlig ikke når jeg hadde EL, men om det var en normal syklus skulle det være 16. jeg hadde EL. Vi hadde sex en gang 15., og neste gang vi hadde sex husker jeg faktisk ikke men var vel 17., 18. eller 19. tror jeg... Prøvde forsåvidt ikke så veldig hardt å bli gravid, for vi planla å prøve skikkelig i august og september, men veldig kos at det gikk så fort! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på når EL var, men første dag i syklusen var 30.mai.

Prøvde så godt vi kunne å følge annenhverdag-oppskriften, men da jeg oppdage el-slim 10.juni så var det straka vegen hjem, hihi ;)

Testet positivt to dager før ikm den 25.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex tre dager før, og på eggløsningsdagen, og to dager etter. Hun satt på første forsøk, akuratt som storesøster:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde el en mandag. Hadde sex lørdag, søndag, mandag og tirsdag, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle:))))

Tusen takk for mange opplysende og bra svar:)

Jeg har hatt sex 9,10,11 og 13 og i dag 14 august, hadde kjempesmerter i går,så jeg tror egget har sluppet,har ikke så vondt i dag..

Skulle vel tro at jeg har hatt nok sex denne pp til å kunne bli gravid??!

Hva tror dere jenter?

Hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Interessant diskusjon dette:)

Vi hadde eggløsing en onsdag i juli. Hadde sex tirsdagen, onsdagen og to ganger på torsdagen. Jeg har bare brukt eggløsningstester for å sjekke eggløsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...