Gå til innhold

Til jordmor Siri; På tide å ta en opprydding på dette foraet!

Anbefalte innlegg

Øverst så står det at dette er forum for oss som regner oss som overvektig, og at her skal man ikke diskutere en ekstra bilring eller slankekurs. Her er det vel også meningen at vi som sliter med uttalelser fra folk skal utveksle erfaringer og tips og komme med hjertesukk, og at dette skal altså ikke være en vanlig slankedebatt.

Vel, som du ser, så har dette blitt til et fora hvor halvparten av alle innleggene handler om slankepiller av en eller annen form, og nesten halvparten av de andre innleggene handler om slanking, og at det desverre kommer flere og flere inn hit som mer enn gjerne kunne ha funnet seg andre fora, siden disse ikke er i nærheten av 90kg+ en gang.

Jeg foreslår at dere nå enten rensker opp en gang for alle i dette foraet, og oppretter et eget slanke/pillefora, eller gjør dette om til et slanke- og pilleforum, slik at vi som virkelig er over 90kg+ og som ikke interesserer oss for slanking i desperat form kan finne oss et annet fora hvor det finnes moderatorer som faktisk vedlikeholder sine debattsider..........

Slik det er nå fungerer ikke det foraet i det hele tatt.......

Fortsetter under...

Dei har faktisk delt 90+ i to på BiM; eitt forum (og det heiter "forum" i eintal - "fora" er fleirtal) for dei som faktisk veg over 90kg, og eitt om kosthold og trening, for dei som veg under 90kg, men slit med å kome tilbake til utgangspunktet etter fødselen.

Ein kan jo diskutere for og imot, men det er vel begrensa kor mange ulike fora det er nokon vits i å opprette, ideelt sett burde det vel vore eitt "90+ og fornøgd med det", eitt "90+ og vil ned", eitt "Reductil og andre piller", og eitt "Under 90, men vil ned likevel"...Ellers kan det vere lurt å sende ein mail til [email protected] viss du har konkrete forslag å kome med, så er du sikker på at det blir lest.

Selv om man trives med den man er så betyr ikke det at man bare vil bli større og større. Jeg hadde det helt fint jeg, men merket jo at det tok på helsa. Helt fint var vel kanskje litt å ta i. Var jo mye som plaget meg. mest var vel det at jeg ble fort sliten og sleit med klær!

Det er jo ingen hemmelighet at det ikke er sunt å være alt for stor. Så når det er et forum som heter 90+ så blir det fort at det handler om vektnedgang og slanking. Flertallet av de som sliter med overvekt vil jo ned! Så¨da er det jo et fint forum der vi kan støtte og backe hverandre opp. Men det betyr ikke at man ikke kan prate om andre ting en bare slanking her og. Men det er jo ikke mange som kommer med noe annet synes jeg. Så har du f.eks noe annet du vil snakke om en skanking er det jo bare å skrive et innelgg. Vi biter ikke ;)

Men å ha et forum som bare handler om slanking vet jeg ikke helt om jeg ville hatt. Er ikke like lett å diskutere slanking med en som skal ned 5 kg--- Lettere å prate med andre som har mye mer å gå ned. Er jo litt i samme båt da.

ble nok mye rot og forvirring her. Er ikke alltid like lett å få skrivd ned tankene.

Slankern :)

Jeg personlig synes dette blir for dumt. Vi er mange overvektige jenter her som støtter hverandre. Er vel samme det vel om noen er under 90 eller over. Vi trenger alle støtte for det.

Nei ta heller en opprydding på den idiotiske kranglesiden der folk regelrett blir mobbet og trakasert til tider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...