Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg hadde blødninger under svangerskapet. Hvor jeg fikk uklare meninger om hvorfor? fra lege og gynekolog. - Så var det en blodåre som hadde sprukket. -Så var det en polypp.... men det var ingen polypp å se og ingen blødninger etter at min lille kom til verden 6 uker for tidlig. Dem har ingen forklaring på hvorfor man har blødninger og hvorfor man føder for tidlig. Å føde 2 mnd for tidlig i dag er ingen problem. Det hele går fint. Et tips er at man slapper av og ikke stresser for mye. Min jordmor hadde mistanke om at livmorhals hadde startet å modne 1 mdn før vannet gikk. Mens legen sa at alt var som det skulle. Men jordmorden hadde rett.. .og dessverre så stresset jeg med en eksamen og jobbet på pleie hjem helgen før vannet gikk. Men det er egentlig ingen dessverre for min lille har det fint i dag, har ikke vært noen problemer med han. Så til alle dere som blør under svangerskapet ikke bekymre dere. Det er ikke noe farlig. Alt går fint. Og den lille har det fint der inne. Gå eventuelt til flere scanninger, stress ned og slapp av. Tenk positive tanker og nyt svanger skapet. Lykke til : ) Anonym Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5916522-ang%C3%A5ende-bl%C3%B8dninger-i-svangerskapet/
tinka73 Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 Så godt å høre at alt gikk bra med deg og babyen din! Jeg opplevde selv en kraftig blødning i uke 14, hvor ultralyd viste at alt var i orden. I mitt tilfelle kunne de heller ikke svare sikkert på hvor blødningen kom fra, men de mistenkte at et blodkar hadde sprukket. et par dager senere ble bødningen avløst av brunlig utflod - og det har ennå ikke gitt seg.. Er nå i beg av uke 16. jeg har pratet med både jordmor og gynekolog og fått beskjed om at så lenge det ikke er friskt blod eller smerter så er det ikke noe å bekymre seg om.. Nå krysser jeg bare fingrene og håper på det beste! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5916522-ang%C3%A5ende-bl%C3%B8dninger-i-svangerskapet/#findComment-5919407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå