Gå til innhold

Skal kjøpe meg test etter jobb på mandag:)

Anbefalte innlegg

Er på dag 34 på mandag og har hatt pausemnd etter dobbel pergokur. Fremdeles ingen teng til tanta og har sykt mye utflod (sorry detaljer)

Ellers har jeg egentlig ikke noe jeg kan kalle symptomer, men på tirsdag er det dag 35 og dersom mensen ikke har kommet ennå da, skal jeg teste. Dette var det gyn som sa til meg.

Så får vi se da om tanta har tenkt å dukke opp snart eller om hun faktisk har tatt en 9 mnd ferie:) Håper jo så klart at jeg er gravid, men med min flaks får jeg vel tanta rett etter at jeg har tisset på testen eller så har jeg ikke hatt EL i det hele tatt og må ta primolut for å få mensen og deretter på ny pergorunde igjen.......

Håper jeg tar skammelig feil altså!

Ønsk meg lykke til da jenter:)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ta det med ro jenter!!!!!!!!!!!!!! Sitter og smiler av dere nå! Dere er jo så søte!

Jeg kjpte 2 stk cb-tester etter jobb i dag.

Har ikke fått noe tantebesøk ennå, men jeg skal vente til i morgen tidlig før jeg evt tester.

Kommer jo an på om tanta har tenkt å komme før det eller ikke.

Så dere må nok smøre dere med tålmodighet til i morgen tidlig altså:)

Synes s elv jeg er VEEEEELDIG flink som klarer å la være med å teste i kveld nå, så ikke prøv å overtale meg til å teste i kveld:)

Lover å holde dere oppdatert i morgen tidlig! Regner med at jeg har et svar i 7-7.30-tiden i morgen tidlig for den som er morgenfugl og interessert.

Men dere kan få lov å fortsette med en ting da jenter: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fingrene for meg for NÅ trenger jeg det VIRKELIG!

Stor klem til dere alle:)

hi hi hi:)

Da får du nesten bare smøre deg med tplmodighet til du kommer hjem fra jobb gitt:)

Kjenner jeg er litt stresset i magen nå! Er veldig spent på om jeg i det hele tatt har noe å håpe på! Har jo drømt så mye om den positive testen, men det har liksom ikke vært min tur så langt da....

Jeg har jo egentlig ingen symptomer, men vanligvis har jeg masse symptomer, men ingen spire. Så hvem vet? Kanksje ingen symptomer faktisk er gravid-symptomer for meg??? HÅÅÅÅÅPER det i alle fall!

Oi, det høres nesten litt skummelt ut...... Men nå skal dere høre jenter; Jeg har begynt å få mensmurringer og har kasta meg over noe smågodt jeg krafsa til meg oppi skapet i stad..... det er jo ikke noe godt tegn på at tanta har tenkt å ta ferie........ HÅÅÅÅÅÅPER at jeg bare kjenenr feil og at jeg faktisk får se et stort blått kryss i mortgen tidlig:)

Nå har jeg så klart greid å gjøre det jeg IKKE skulle: få forhåpninger...... æsj! Er så drittlei av å bli skuffa og klarte å holde meg selv ganke godt i skinnet helt til nå i helga egentlig. men nå har liksom forhåpningene sneket seg innpå meg som et snikende ullteppe og jeg vet ikke om jeg orker å bli så skuffa enda en gang.....

Tror jeg må gå på do og sjekke om tanta har kommet.... Og hvis den ikek har kommet har jeg tømt meg for testeurin i kveld så da MÅ jeg vente til i morgen uansett:) Det var lurt!

Jeg har ikke dyseleksi selv om det ser sånn ut... kan bare ikke touch-metoden og ser derfor ikke på all teksten jeg skriver:)

.... og så er neglene mine veldig lange nå og da bommer jeg litt på tastene..... sorry, men dere får bære over med meg:)

Mensmurringer kan jo være et bra tegn. Jeg var sikker på at NÅ kom tanta. Men nei da.. Det kan jo bety at livmoren din jobber=) Jeg har mensmurringer enda..

Altså.. er testen positiv i morgen, er den mest sannsynlig det nå også..=)

Hvor mange dager er du over ikm??

NEEEEIIIIIIIIII.... ikke prøv å overtale meg til å teste i kveld:)

Kort forklart: går på pergo - dobbel kur. hadde pausemnd nå. Usikker på syklus fordi jeg hadde ikek EL på egenhånd før og derfor fikk jeg pergo. IKM er derfor vanskelig å anslå, men i følge gyn skal den ALDRI være lengre enn 35 dager med pergo. Hvis jeg går så lenge som til dag 35 måtte jeg ta en gravitest sa han.

Men jeg kan risikere at den er negativ og da må jeg ta primolut for å få igang mensen før jeg begynner på ny runde med pergo igjen......

Så teoretisk sett er jeg ikke over IKM om du skjønner:)

Men du: Hvordan er det med deg Vibeke? Lenge siden jeg har sett deg her inne og har tankt mye på deg:9 Har du og knøttet det bra? Hvor langt på vei er du nå?

Gleder meg til å høre fra deg igjen:)

Klem

Jeg har det ganske greit. Syk da, igjen! Litt småforkjøla og forferdelig sliten hele tida.. Men mannen min har to feriedager nå så jeg får slappet av=)

Skal på ul til onsdag, spennende!!!

I morgen er jeg 11+ 0.. så det går fremover=)

Har hørt hjertelyden også forresten... Det var ganske rart i grunn..

Lykke til i morgen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...