Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Sikkert et dumt spm men er det dumt å ha for mye sex rundt eggløsning...? Leser her inne at dere har annenhver dag og sånt, så jeg lurte bare litt..
Tredje barn på vei Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 For å være ærlig så føler jeg at jeg kan bli litt lei av sex når vi har hatt det hverdag i 6 dager rundt EL, men det må jo samtidig jobbes hardt da. hehe
Trollpia Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Vi hadde sex hver dag hele perioden (bare for å være sikker) med våre to første, full klaff på første forsøk:) Fikk to gutter. Har lest at man ikke skal gjøre det så ofte dersom sædkvaliteten er dårlig.
milva76 Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Hadde sex hver dag fra dag 8 til dag 15. Det funket for oss!
Krokodillemor Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 Vi har sex når det passer oss. Hvis ikke det skjer noe innen ett halvt år eller så får vi heller bli litt mer strukturerte.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 Jeg har hørt at sædkvaliteten blir dårligere hvis man har sex hver dag rundt el... det holder egentlig med hver 3`dje dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå