Gå til innhold

Selvbruningskrem/spray.


catine

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Skal i bryllup snart, og lurer bare på om det er iorden å bruke selvbruningsspray eller krem..?? Er det noen farlige stoffer som kan skade fosteret tror dere, eller er det helt ok å bruke det??

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror noen innholder koffin... så drikker du mye kaffe/te kan d bli mye koffin for den lille.. men ellers så tror jeg ikke det er farlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være noe i veien me bruk av selvbruningsspray/creme! En veninne av meg som er i uke 17 var i forrige helg og sprayet seg på salong i anledning et bryllup hun skulle i:) Og alt vel med henne.

 

Har ikke vært borti at det er skadelig på noen måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite apropo:" Alt med måte", er noe jeg har troen på! Så det er nok ikke bra å spraye seg så ofte, men en gang i blandt skader ikke den lille.

 

Kos deg masse i bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke begripe at det skal kunne være farlig. Kremen trenger jo ikke akkurat inn i livmoren. Det er ingen helseskadelige stoffer i selvbruningskrem. Tvert imot inneholder enkelte slike kremer stoffer, blant annet sink, som er bra for folk med hudlidelser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og om du vil være helt sikker på å ikke overdrive, så kan du jo bare ta det som viser av hud... der du har klær er jo ikke så nøye;)

 

Men d er jo sikkert ikke farlig da! Så kjør på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...