!Mia! Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Noen her som har opplevd å ha to vidt forskjellige fødsler? Forrige gang endte jeg med akutt keisersnitt pga. langtrukkent fødselsforløp.Dårlige rier..baby med nesen i været og som ikke kom helt ned..selv om jeg hadde full åpning.. Jordmor sier at jeg skal satse på vanlig fødsel, ingenting i veien for det, men jeg har jo i bakhodet at jeg kan oppleve det samme igjen. Derfor lurte jeg på om det er noen med erfaring fra to vidt forskjellige fødselsopplevelser.. tror det hadde roet meg litt..
Nicki_81 Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Ingen graviditeter eller fødsler er lik, så man kan ikke sammenligne med det som har skjedd tidligere eller med andre. Lykke til i alle fall
cth77 Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Jeg har to fødsler bak meg og de var veldig forskjellige. Den første fødselen var mye lettere enn den andre. De sier jo at fødslene blir lettere for hvert barn, det stemmte hvertfall ikke. Det er som verrei skriver at det ikke går an å sammenligne, eller høre hvordan andre hadde det, for ingen har lik fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå