Gjest Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 når man egentlig skal ha mensen, men har blitt gravid i steden??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 forsto ikke helt spm ditt... men er vel vanlig med stikkinger i underlivet enten man har mensenmurringer eller om man er gravid og har menslignendemurringer... men vet ikke helt om det er stikkinger... hvor stikker det? i kjeden eller mer i livmoren eller eggstokkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 det er vel rundt livmoren eller noe sånt. Akurrat nå er det ikke der..typisk .. Nei saken er at jeg skal ha mensen i morgen, men jeg tror jeg er gravid har faktisk blitt spådd det av 4 stk. Og har endel symptomer, ømme bryster og disse stikkningene i underlivet som jeg ikke pleier å ha ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veldigspent:) Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 krysser fingrene for at du er gravid:) og stikkinger er helt vanlig:) lykke til med testingen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 13. august 2006 #5 Del Skrevet 13. august 2006 Ja, det er helt vanlig med "stikkinger"/menstrasjonslignende smerter i underlivet tidlig i graviditeten, dette skyldes at livmoren vokser, gir tyngdefornemmelser, og at leddbåndene rundt livmora strekker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #6 Del Skrevet 13. august 2006 ok, da er jeg spent. Tenker jeg kjøper test i morgen jeg. Blir spennende.. :-) Tror jeg finner senga nå, er så trett og sliten om dagen. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå