Gå til innhold

Alkohol...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er redd for og lurer på om "fulle-kula" jeg hadde, da jeg ikke visste at jeg var gravid ennå:(, har skadet fosteret, eller om det kommer til å gjøre at jeg spontanaborterer...? Jeg drakk en del, og spydde (har tenkt at da jeg spydde så var kaskje det bra fordi da forsvant en del av alkoholen før den ble tatt opp i kroppen...? Har utrolig dårlig samvittighet, og føler meg dum som ikke drakk mindre (eller INGENTING!)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

D går nok bra:) Du er nok ikke den første her i værden som har vært i denne situasjonen! Og stort sett så går d bra!

 

Prøv å unngå å tenke krise senarioer og tenke heller på at du ikke er den føeste gravide som har gått på en fylla smell før de viste om graviditeten...og D går nok stort sett bra med de fleste;)

 

Men forresten, er det kjent at alkohol kan fremprovosere sa eller ma da?? noen som vet...??

har lest at det kan føre til at barnet utvikler et alkoholsyndrom... mer om dette finner du på nettet..

 

er sikkert noen som vet litt mer enn meg så kan svare deg nermere på dette:)

 

7+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, prøver å roe meg ned og heller glede meg over begivenheten. Gjort er jo gjort...

Godt å høre at det har gått bra før i alle fall!

Håper på det beste!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter her m samme "angst"...drakk litt for mye et par ganger før jeg fant ut att jeg var gravid på fredag.......krysser alt jeg har for att det skal gå bra (som de fleste sier d gjør..) men samvittigheten er litt svart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...