Gå til innhold

Regelmessige kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke kynnere kom regelmessig jeg.. Har (egentli litt for morro skyld) målt tiden mellom hver kynner ikveld, og de kommer med 10min mellomrom. Har gjort d i nesten 2 timer nå. Gjør ikke vondt da, så jeg har jo vanskelig for å tro at det er noe på gang...?!? Eller??

Har termin (tvillinger) om 3 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er jo kommet over "målstreken" for tvillinggravide så det kan jo hende det er noe på gang? jeg har bare en bebis i magen men har periodevis hatt regelmessige kynnere siste par ukene. Ikke så veldig vonde, og det blir ikke noe mer. Så kan være falsk alarm også. Lykke til i natt da!

Skrevet

Får vel bare vente å se.. Tror nok ikke noe er på gang. Gjør ikke vondt i d hele tatt.

Rart at man skal gå rundt å ønske at man får vondt! hehe

Skrevet

slik har jeg hatt det hele helgen. begynte på fredag og roet seg i natt.. noen har vært kraftigere enn andre, men ingen har vært vond-vond, hvis du skjønner. har også hatt mye menssmerter og fikk beskjed om å ta paracet igår kveld for å få en skikkelig natts søvn. det fungerte, så idag er jeg mer uthvilt!

det er mitt råd til deg om du sliter med søvnen, prøv å få hvilt deg, du trenger snart nok kreftene!

Skrevet

Regelmessige kynnere er helt vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...