Helen*81 Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Trodde ikke kynnere kom regelmessig jeg.. Har (egentli litt for morro skyld) målt tiden mellom hver kynner ikveld, og de kommer med 10min mellomrom. Har gjort d i nesten 2 timer nå. Gjør ikke vondt da, så jeg har jo vanskelig for å tro at det er noe på gang...?!? Eller?? Har termin (tvillinger) om 3 uker...
Klukkhøna Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 du er jo kommet over "målstreken" for tvillinggravide så det kan jo hende det er noe på gang? jeg har bare en bebis i magen men har periodevis hatt regelmessige kynnere siste par ukene. Ikke så veldig vonde, og det blir ikke noe mer. Så kan være falsk alarm også. Lykke til i natt da!
Helen*81 Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2006 Får vel bare vente å se.. Tror nok ikke noe er på gang. Gjør ikke vondt i d hele tatt. Rart at man skal gå rundt å ønske at man får vondt! hehe
Gjest Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 slik har jeg hatt det hele helgen. begynte på fredag og roet seg i natt.. noen har vært kraftigere enn andre, men ingen har vært vond-vond, hvis du skjønner. har også hatt mye menssmerter og fikk beskjed om å ta paracet igår kveld for å få en skikkelig natts søvn. det fungerte, så idag er jeg mer uthvilt! det er mitt råd til deg om du sliter med søvnen, prøv å få hvilt deg, du trenger snart nok kreftene!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Regelmessige kynnere er helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå