Gå til innhold

Spørsmål til legen

kåge

Anbefalte innlegg

Skal til legen i morgon, og lurer på kva som kan være lurt å spørje om... Nokon som har tips og idear? Er berre 5+0 på veg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så mye å spørre om egentlig, det blir vel ganske naturlig når du er der. De har jo sine rutine undersøkelser, så da dukker det vel opp noen spm etterhvert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, skal og til legen i morra. husk ihvertfall og få med deg urinprøve. Det kommer de tilå be om hver gang. De kommer og til å ta blodprøver og måle blodtrykket ditt, samt veie deg. Husk og gi beskjed hvis det er sykdommer og liknende i familien som legen trenger og vite. Jeg kommer og til å spørre om hvordan kontrollene kommer til å bli lagt opp, i forhold til jordmor, fastlege, sykehus.

Ellers er jeg selv veldig spent på hva som kommer til å bli gjort. gleder meg veldig til legetimen! Endelig skal det bli mer offisielt/bekreftet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt meg en liten notatbok der jeg skriver ned ting jeg kommer på som jeg skal spørre legen om... Ganske mye forskjellig, småting som jeg kan spørre om så slipper jeg å lure på det;)

Begynner å bli en lang liste etterhvert, men noen spm kan nok stryes før legetimen fordi jeg enten har funnet svaret, eller rett og slett ikke lurer på det lenger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet at når jeg kommer til legen så har jeg glemt alle spm om jeg ikke har skrevet de ned;) blir likosm så mange intrykk der hos legen at jeg blir nok helt satt ut;)

Gleder meg til første time;) skal kommende fredag:)

7+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...