Gå til innhold

Jeg bare MÅ kommentere dette med de stadig nye terminlistene...!


Tommage♀♂

Anbefalte innlegg

Dere som stadig kommer med nye terminlister MÅ huske å kopiere den sist oppdaterte lista! Folk faller jo av lista som fluer her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..er så å si ny på nette her. jeg har ikke skjønt hvordan man kommer seg inn på den lista engang.er det lett å forklare eller må jeg tilkalle min bedre halvdel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sikkert min feil dette. Jeg regnet automatisk med at alle hadde kopiert listen over, og kopierte den siste og la den ut. Syntes bare tråden ble så unødvendig lang. Kjempedumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har noe med at det oppererer flere terminlister her:) Ser nå at det ligger tre stk bare på side en. Enig i at de blir veldig lange etterhvert:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ikke den eneste. Jeg har lagt meg på lista flere ganger, men er aldri med når det kommer en ny, hehe=) Ikke at det er så farlig, men jeg har sett flere klager på det, så tenkte jeg kunne gi beskjed da.

 

For å komme på lista må du markere hele lista, trykke ctrl+c (eller høyreklikke og copy), lage et nytt innlegg eller svar, trykke ctrl+v (eller høyreklikke og paste). Da har du lagt lista i et nytt innlegg, og der fører du opp deg selv=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg gjorde nettopp det. Men må ha kopiert feil liste. Jeg kopierte den siste listen i forrige tråd. Sto allerede på den, jeg... Håper alle kommer med på den nye, skal forsøke å følge med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...