Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt i hele dag men en skikkelig plagsom kløe på magen? noen andre som har hatt lignende? evt.noen råd for å lindre det? Går snart på veggen her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du kunne smurt på deg litt eurax eller xylocain før du skal legge deg i hvert fall, så du klarer sovne?

Skrevet

Fins det ikke noe annet? Har ikke det jeg!

Skrevet

hm... få mannen til å massere rygg, nakke eller føtter for å gi deg en avledning... sitter kløen ytterst i huden så prøve med potetmel?

Skrevet

Hei!!

Jeg vet ikke helt hvor langt du er på vei i svangerskapet, men ettersom du kaller deg høygravid i nicket regner jeg med du har kommet deg over 30 ukers kneika for en stund siden. Jeg husker jeg leste en artikkel i nyhetene for en stund siden om kraftig svangerskapskløe og sammenheng med uvanlige lever og galle verdier. Det sies at krafig svangerskapskløe sent i svangerskapet er ofte bagatellisert og at du burde komme deg til legen for å ta en blodprøve. Det kan faktisk være ganske alvorlig (mener ikke å skremme deg altså!) jeg legger ved en link jeg fant til akkuratt den artikkelen jeg husker jeg har lest for å øke troverdigheten min. http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5641061.html

Jeg håper alt ordner seg, det er sikkert ikke noe farlig, men bedre å være "safe than sorry"

Hilsen meg :)

Skrevet

Jeg har hatt en del kløe og røde prikker på magen. Hvis det fortsetter over tid og blir veldig plagsomt så bør du gå til legen og få tatt en blodprøve. Man kan også få kløe på hender og føtter. Skyldes som det står over her at leveren ikke fungerer helt som den skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...