Gå til innhold

nå kom tårene tilbake igjen ;o(

Anbefalte innlegg

mistet natt til onsdag,som jeg har skrevet her før...

har hatt noen dager uten tårer nå,bare voldsomt med tanker som svever :s

men i dag kommer tårene trengenes på igjen... går å tenker på SA`en hele tiden.. vil aller helst bare glemme det,og komme meg videre. føler at tiden har stoppet helt opp !!!

gjemmer meg bort for å felle en tåre.tror gubben begynner å bli litt lei nå :( han var veldig god mot meg i begynnelsen og gidde meg den trøsten jeg trengte,men føler han glemmer meg helt nå :(

håper at dere aldri opplever en SA eller noe som har med å miste et barn å gjøre.. og dere andre som også har mistet,så ønsker jeg dere lykke til videre,og håper dere ikke opplever det igjen..

*snufs*...gått å få skrevet ned noen ord ;)

klemmer fra

Fortsetter under...

mistet natt til onsdag??uff....det var jo skikkelig leit!jeg vil bare si at jeg tror det er viktig at du gråter,jeg....er jo bare noen dager siden jo!!hvem er det som har fått deg til å tro at du skal være ferdig etter fire dager??

gråt ut!!du har helt lov til å være lei deg!!!jeg håper du skjønner det!!

skulle gjerne lånt deg skulderen selv om jeg kunne,men om du vil fortelle eller snakke om dette..eller bare gråte litt,så er vi nok mange her som lytter!!!

stoooor trøsteklem fra meg!!

Stooor trøsteklem sendes til deg.......

Du må bare gi deg selv lov å sørge, del tankene og følelsene dine med din kjære og prøv etter best mulig evne å stell pent med deg selv. Det er så vondt, så uforståelig og dessverre så virkelig...

*snufser*

Annonse

Huff, kjære deg, dette er virkelig ikke lett å gå gjennom, det vet jeg selv. Jeg mistet for 13 dager siden, ved 12 fullgåtte uker, og fortsatt kommer tårer stort sett hver dag. Tror det begynner å gå litt bedre, så kommer jeg på noe som gjør meg uendelig trist og lei.

Min kjære er veldig støttende, og trøster meg hver gang jeg gråter, men vet at han syns det er forferdelig å se meg slik. Er så redd han vil være litt skeptisk til å prøve igjen med en gang, siden han har sett hvor utrolig lei meg jeg har vært. Føler at det eneste som kan gjøre meg glad igjen er å bli gravid på nytt, men vet at jeg også kommer til å være vettskremt i begynnelsen. Skulle ønske jeg bare kunne våkne opp og være 4 mnd på vei, og sluppet de første angstfylte månedene.....

Gråt når du kjenner at du trenger det, og fortell din kjære når du blir trist og lei deg. Mannfolk blir gjerne litt hjelpesløse når de ser at vi er triste, og vet at det ikke er noe de kan gjøre med det. Da trekker de seg heller unna, er min erfaring.

Håper du med tiden klarer å se fremover igjen, og at det snart gror en spire i magen din. Englene våre vil for alltid være med oss.

Masse klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...