Gå til innhold

Hørte babyens hjerteslag i dag!!!!!!


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Jeg har babywatcher hjemme, har prøvd den for morro i litt over en uke, men har ikke hørt noe.. Så i dag, plutselig, fikk jeg høre de deilige raske slagene til knøttet mitt!!!! Sååå herlig det var.. Jeg er 10+6 i dag.. Og jeg merket at livmoren lå rett over skambeinet når jeg lå, sikkert derfor jeg kan høre det nå..

 

Slagene lå mellom 164 og 168,, hvis det fortsetter sånn tipper jeg på jente. Da får tullemoren vår en søster å leke med.. Flott :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro. Gleder meg til å få se/höre min baby förste livstegn, synes til å väre en evighet til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer enn ca. 4 uker, er enda 6 uker igjen, hvis alt går bra, til jeg får se h*n:-). Lenge å vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy!! Jeg er 9 uker i morgen og vurderer veldig å kjøpe en slik babywatcher. Kan nesten ikke vente med å høre hjertelyden til lillen.

 

Er det noen begrensing på hvor ofte man kan bruke babywatcheren? Kan det være farlig for babyen å bruke den for ofte f eks..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal på UL når du er 10 uker på vei Knasboll? Så spennende.. Da får du se et hjerte som slår og den lille har armer og bein og er sikkert litt aktiv!!! Det blir stas!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lest noen plass at det sies noen om begrensning på hvor ofte man kan bruke babywatcheren. Men jeg er av natur litt skeptisk, Så jeg bruker den ikke mere enn 1-2 ganger i uken. Og har ikke tenkt å bruke den hele svangerskapet gjennom. Det er liksom viktigst nå i starten, når jeg ennå ikke er kommet godt over uke 12....

 

Så etterhvert vil jeg bruke den bare litt dann og vann.. Kjekt å ha hvis man feks ikke har kjent spark en hel dag litt senere i svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siden det gikk så altfor galt med den förste som jeg skulle ha fått nå i oktober, så skal jeg inn på ul og fostervannspröver i uke 10, for å sjekke om det går bedre denne gang. Håper jeg får et lykkelig svar denne gang. Gru/gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, trist å lese at du har mistet en gang Knasboll.. Det er sånt jeg ikke unner NOEN.. Håper det går knirkefritt nå da!! Og at du får en lykkelig og vakker stund på UL i uke 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Krysser alt jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok mistet 2 ganger på under et halvt år. Så har ingen forvetninger i det hele tatt. Tar det som det kommer. Men håper at det skal gå bra denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...