-Aimee- Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Tenkte å 'fortelle verden' at jeg er gravid når jeg har passert 12 uker. Så nå har jeg bestemt meg for hvordan. Jeg har bestilt meg en topp på bim-shoppen som jeg skal ta på meg (I' ve the golden ticket) og vente på at noen skal spørre... Får satse på at noen tør da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Så gøy da!! En ny vri dette da, så spørs det om du får til og holde deg helt og holdent til da!? Det hadde ikke jeg klart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Hehe, god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 Artig! Det er så gøy med originale måter å si det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 13. august 2006 #5 Del Skrevet 13. august 2006 Eller kanskje disse? http://www.nappyhead.co.uk/acatalog/more_designs_maternity.html Leter etter en hvor det står "under Construction". Hvis det er greit at jeg stjeler ideen din. Synes det var en morsom måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 13. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 13. august 2006 Bare stjel i vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 13. august 2006 #7 Del Skrevet 13. august 2006 Artig måte å røpe seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå