Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Alder: Bosted: Bolig: Sivilstatus: Termin: Barn fra før: Prøvd lenge: Hva sa du da du så testen bli positiv: Håper på gutt eller jente: Dyr: Øyenfarge: Hårfarge: Høyde: Utdannelse: Yrke: Yndlingsmat: Yndlingsfilm: (håper ikke hovedinnlegger har noe imot at den ble kopiert) er anonym jeg for sikkerhets skyld...heng dere på da vel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Dette var litt artig ja.. Alder: 29 år tirsdag 15 aug Bosted: Bergen Bolig: rekkehusleilighet Sivilstatus: Lykkelig gift på sjette året Termin: 6 mars 2007 Barn fra før: jente 05.02.05 Prøvd lenge: i 2mnd bare Hva sa du da du så testen bli positiv:husker ikke, men smilte gjorde jeg Håper på gutt eller jente: gutt, men tror nok det er jente Dyr: ingen. mannen ønsker katt Øyenfarge: grønn Hårfarge: mørkeblond Høyde: 165 og slank Utdannelse: vdg og 3år på høgskole (detmankaller høyere utd) Yrke: Radiograf Yndlingsmat: pepperoni pizza, det har jeg dilla på for tiden Yndlingsfilm: filmer med happy ending.. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymom Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Alder: 30 Bosted: Østlandet Bolig:Leilighet Sivilstatus: Lykkelig gift i 4 år Termin: 16.04.07 Barn fra før: nei Prøvd lenge: Klaffa på 3 forsøk Hva sa du da du så testen bli positiv: ... Håper på gutt eller jente: tror det blir gutt Dyr: nei, eller... Joda, en god del hybelkaniner Øyenfarge: blå Hårfarge: mørk blond Høyde: 168 Utdannelse: 3 år høyskole Yrke: Saksbehandler Yndlingsmat: Veldig glad i mat generelt! Yndlingsfilm: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 Alder: snart 20 Bosted: Rogaland Bolig: Enebolig med svær hage Sivilstatus: Samboer Termin: 21 mars Barn fra før: nei Prøvd lenge: nei, 3-4 måneder Hva sa du da du så testen bli positiv: var ganske så stum... Håper på gutt eller jente: jente... men blir like glad for gutt Dyr: en kjempesøt pusekatt Øyenfarge: blå Hårfarge: svart (farget) Høyde: 153 Utdannelse: har fullført vgs allmenn, studert et år politikk. skal begynne på journalistikk Yrke: kirkegårdsmedarbeider, barnehageassistent og kundeserviceevaluerer Yndlingsmat: mye forskjellig Yndlingsfilm: hmmm.. mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 13. august 2006 #5 Del Skrevet 13. august 2006 Liker slike Alder: 24 år Bosted: Bergen Bolig: Leilighet Sivilstatus: Samboer Termin: 8.mars 2007 Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Siden februar Hva sa du da du så testen bli positiv: Jaaa!! Kjære, du må våkne!!! Håper på gutt eller jente: Har guttefølelse.. men tenker bare på jentenavn.. Men samme hva det blir Dyr: Katt og fisker Øyenfarge: Blå Hårfarge: Litt sånn brunt med litt striper Høyde: 169 Utdannelse: Ett år igjen på førskolelærer nå, forhåpentligvis ferdig til våren Yrke: Deltid i butikk utenom studiene Yndlingsmat: Knekkebrød nå for tiden.. og vannmelon Yndlingsfilm: Amélie fra Montmartre og krim basert på bøkene av Mankell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 13. august 2006 #6 Del Skrevet 13. august 2006 Alder: 29 Bosted: Akershus Bolig: Enebolig Sivilstatus: Gift Termin: 8. april Barn fra før: Ja, gutt 2 år Prøvd lenge: Nei! Hva sa du da du så testen bli positiv: Ingenting. Smilte stort og lurte på hvor lenge jeg kunne klare å holde det for meg selv. Det viste seg å holde i et kvarter. Håper på gutt eller jente: Det ville vært en fordel. Dyr: Ja, katter. Øyenfarge: Grønne Hårfarge: Lyst Høyde: 168 Utdannelse: Journalist Yrke: Journalist Yndlingsmat: Gode salater, skalldyr, grillet kjøtt Yndlingsfilm: Seven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 13. august 2006 #7 Del Skrevet 13. august 2006 Alder: 25 Bosted: Hardanger Bolig: Leier et 3 etg hus, er på jakt etter eget Sivilstatus: Samboer Termin: i slutten på mars en gang Barn fra før: datter på 8 mnd Prøvd lenge: fulltreffer på første forsøk=) Hva sa du da du så testen bli positiv: ingenting. Var på et toalett på Bergen storsenter, så jeg bare smilte og gikk opp på Chlas Olsson til sambo og viste testen Håper på gutt eller jente: har jente, så dte hadde jo vært gøy med en gutt. Men egentlig det samme! Dyr: Hadde engang en katt som het Smirnoff Øyenfarge: blågrønngulgrå Hårfarge: kommuneblondt originalt, men er fake blondine Høyde: 162 Utdannelse: litt av hvert, men ingenting fullført=( Yrke: ass. butikksjef i en dagligvare forretning Yndlingsmat: god norsk bondekost Yndlingsfilm: Sloss mellom Dirty dancing og Braveheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma'n til bitteliten Skrevet 13. august 2006 #8 Del Skrevet 13. august 2006 Alder: 31 Bosted: Kristiansand Bolig: Enebolig Sivilstatus: Gift Termin: 15. mars Barn fra før: Vilde, 2 1/2 år Prøvd lenge: ca 1 år, men har ikke stresset med det da... Hva sa du da du så testen bli positiv: Oi! Så kom de glade tårene Håper på gutt eller jente: Ja, gøy hvis det blir gutt siden jeg har ei tulle fra før, men ei jente er akkurat like velkommen Dyr: Næææh............... Øyenfarge: Brune Hårfarge: Brunt, krøllete Høyde: Hele 160 Utdannelse: Sykepleie + snart bachelor i litteratur Yrke: Student for tida Yndlingsmat: MYE, særlig nå.... kyllingfajitas, pastasalat og alt som er godt Yndlingsfilm: Hmmmmmmmm........... Askepott!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #9 Del Skrevet 13. august 2006 Alder: Bosted: Alder:31 Bosted:Buskerud Bolig: Enebolig Sivilstatus: samboer (10 år) Termin: 7.4.06 Barn fra før: 2 Prøvd lenge: første forsøk (2 MA i fjor) Hva sa du da du så testen bli positiv: Håper på gutt eller jente: jente da jeg har to gutter, men en ny guttebaby er også selvfølgelig veldig velkommen inn i familien Dyr: Øyenfarge: blå Hårfarge: mellomblond (kobberfarget) Høyde: 1.58 Utdannelse: 3 årig høgskole (skal begynne på siste år) Yrke: skal bli lærer Yndlingsmat:ikke plass til alt her he he, men elsker grillmat og fløtegratinerte poteter. Yndlingsfilm: mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kondis som en murstein Skrevet 13. august 2006 #10 Del Skrevet 13. august 2006 Alder: 25 Bosted: Fredrikstad Bolig: Skal snart bygge hus Sivilstatus: Samboer Termin: 31.03.07 Barn fra før: Nei Prøvd lenge: 10 mnd Hva sa du da du så testen bli positiv: Til samboer: tror du må dra og kjøpe en ny test... Den her er ødelagt! Håper på gutt eller jente: Vet ikke hvorfor, men tror det blir gutt. Akkurat det samme hva det blir:o) Dyr: Hund og Katt Øyenfarge: Blå Hårfarge: Blond Høyde: 1.63 Utdannelse: Interiørskole etter vgs Yrke: Heltid i butikk Yndlingsmat: Fløtegratinerte poteter og svinefilet + lapskaus Yndlingsfilm: Er så dårlig til å huske filmer :-S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #11 Del Skrevet 13. august 2006 Alder: 23 Bosted: stavanger Bolig: loftet til pappa, FORELØPIG Sivilstatus: singel Termin: 22.02.07 Barn fra før: nei Prøvd lenge: nei Hva sa du da du så testen bli positiv: helvete (men ble glad da ) Håper på gutt eller jente: håper ikke på noe, men tror det blir gutt Dyr: nei Øyenfarge: grå-grønne Hårfarge: blond Høyde: 165-170 (?) Utdannelse: videregående Yrke: deltid i ferskvare Yndlingsmat:pinnekjøtt Yndlingsfilm: friends sesong 1-10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 14. august 2006 #12 Del Skrevet 14. august 2006 Alder: 23 Bosted: vestfold Bolig: enebolig Sivilstatus: samboer Termin: 28.mars 2007 Barn fra før: ei lita frøken på 16mnd Prøvd lenge: full klaff på første Hva sa du da du så testen bli positiv: sto lenge p badet og smilte for meg selv. Håper på gutt eller jente: gutt. Siden jeg har jente fra før... Dyr: et stort akvarium med masse fisker Øyenfarge: grønn Hårfarge: brun Høyde: 170cm Utdannelse: 3 årig videregående, altså ingen. Yrke: butikkmedarbeider Yndlingsmat:akkurat nå er jeg bare kvalm og orker ingen mat... Yndlingsfilm: forrest gump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bebisjuk* Skrevet 14. august 2006 #13 Del Skrevet 14. august 2006 Alder: 20 Bosted: Trondheim Bolig: Leier en leilighet Sivilstatus: Samboer Termin: Foreløbig 05.04.2007 (på bursdagen min) Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: bare 2mnd Hva sa du da du så testen bli positiv:YES, YES, YES!!! Håper på gutt eller jente: Har på følelsen at det blir ei jente, men så lenge babyen er sunn og frisk, så spiller det ingen rolle. Dyr: Ingen der vi bor nå nei. Øyenfarge: Blå Hårfarge: Mørkebrun Høyde: 165 Utdannelse: To år salg og service på videregående og to år som lærling ved NTNU Yrke: Kontorfullmektig Yndlingsmat:Ikke lett å huske når man er litt kvalm...men det er nå mye godt da forsåvidt.. Yndlingsfilm:Mange artige filmer ute å går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 14. august 2006 #14 Del Skrevet 14. august 2006 Alder: 23år Bosted: Hallingdal Bolig: hus Sivistatus: samboer (snart forlovet,weeee) Termin: 7 april (foreløpig) Barn fra før: ei jente på 9,5mnd Prøvd lenge: ikke planlagt Hva sa du da du så testen bli posetiv: å herregud, neeeeeei! Håper du på gutt eller jente: gutt Dyr: Øyenfarge: blå/grønn Hårfarge: mørk blondt Høyde: 170 Utdannelse: hjelpepleier Yrke: hjelpepleier Yndligsmat: beef med fløtegratinerte poteter Yndlingsfilm: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. august 2006 #15 Del Skrevet 14. august 2006 Alder: 29 år Bosted: Stjørdal Bolig: Enebolig Sivilstatus: Lykkelig gift Termin: 25.april Barn fra før: To; gutt på 9 og jente på 5 Prøvd lenge: MA i juni, gravid igjen etter to sykluser Hva sa du da du så testen bli positiv: Et stille: Jaaaaaa....... Håper på gutt eller jente: Helst det ja :-) Dyr: Stor hund, tre katter, to kaniner (bor landlig til;-) Øyenfarge: blå Hårfarge: brunt Høyde: 166.5 Utdannelse: lærer- og lektorutdanning Yrke: Blir lærer/lektor etter hvert Yndlingsmat: Yndlingsfilm: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 14. august 2006 #16 Del Skrevet 14. august 2006 Alder: Bosted: Bolig: Sivilstatus: Samboer Termin: 03.03.07 Barn fra før: jente, 14 mnd Prøvd lenge: 10 mnd Hva sa du da du så testen bli positiv: Yes!! Håper på gutt eller jente: akkurat det samme Dyr: Hund og katt Øyenfarge: blå Hårfarge: blond Høyde: 1,68 Utdannelse: 4 år høyskole Yrke: avd.leder i butikk (foreløpig) Yndlingsmat: kleppsuppe (lokal variant fra mitt hjemsted) Yndlingsfilm: Veldig glad i thriller og krim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 14. august 2006 #17 Del Skrevet 14. august 2006 Glemte noe ja, typisk! Alder: 33 Bosted: Trondheim Bolig: Leilighet Sivilstatus: Samboer Termin: 03.03.07 Barn fra før: jente, 14 mnd Prøvd lenge: 10 mnd Hva sa du da du så testen bli positiv: Yes!! Håper på gutt eller jente: akkurat det samme Dyr: Hund og katt Øyenfarge: blå Hårfarge: blond Høyde: 1,68 Utdannelse: 4 år høyskole Yrke: avd.leder i butikk (foreløpig) Yndlingsmat: kleppsuppe (lokal variant fra mitt hjemsted) Yndlingsfilm: Veldig glad i thriller og krim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 14. august 2006 #18 Del Skrevet 14. august 2006 Alder: Bosted: Bolig: Sivilstatus: Samboer Termin: 18.mars, 2007 Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Nei Hva sa du da du så testen bli positiv: Er det mulig, vi har jo avholdende..(pga. sykdom) Håper på gutt eller jente: Gjerne det Dyr: Ingen Øyenfarge: Grønnbrun Hårfarge: Mørk Høyde: 1.60 Utdannelse: Jurist Yrke: Adv.flm. Yndlingsmat: Nå om dagen; knekkebrød med gulost, og frukt Yndlingsfilm:Hm, kommer ikke på en spesialfavoritt nå, men sist sette; Sliding doors? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 14. august 2006 #19 Del Skrevet 14. august 2006 Alder: 36 Bosted: Oslo, Vika Bolig: Leilighet Sivilstatus: Samboer Termin: 18.mars, 2007 Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Nei Hva sa du da du så testen bli positiv: Er det mulig, vi har jo avholdende..(pga. sykdom) Håper på gutt eller jente: Gjerne det Dyr: Ingen Øyenfarge: Grønnbrun Hårfarge: Mørk Høyde: 1.60 Utdannelse: Jurist Yrke: Adv.flm. Yndlingsmat: Nå om dagen; knekkebrød med gulost, og frukt Yndlingsfilm:Hm, kommer ikke på en spesialfavoritt nå, men sist sette; Sliding doors? (Korrigert innlegg, glemte å ta med tre første pkter første gang:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. august 2006 #20 Del Skrevet 14. august 2006 Alder: 33 år Bosted: Oslo Bolig: Leilighet Sivilstatus: Gift Termin: 28. februar Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: Nja prøvd og prøvd, slutta på pilla for 1 år siden Hva sa du da du så testen bli positiv: "Oj hehe...vennen, du må våkne" Håper på gutt eller jente: Håper litt på jente Dyr: 2 katter Øyenfarge: Grønn Hårfarge: Blond Høyde: 179 Utdannelse: Jepp Yrke: Adv. leder Yndlingsmat: Akkurat nå kjøttkaker med brun saus Yndlingsfilm: Sjette sansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo3 Skrevet 14. august 2006 #21 Del Skrevet 14. august 2006 Alder: 25 år Bosted: Sunnmøre Bolig: Huset vårt Sivilstatus: Lykkelig gift Termin: 25. februar Barn fra før: Ei prinsesse på 1 og et halvt år Prøvd lenge: Satt på første forsøk Hva sa du da du så testen bli positiv: Jeg smilte, og mannen + dattera mi fikk komme inn. De ble beordret til å stå utenfor badedøren:) Håper på gutt eller jente: Håper litt på ei jente til siden jeg alltid har ønsket meg en søster (har mange brødre), men en gutt er også stas Dyr: En katt som ikke vil være hos oss lenger. Bare stikker av. Øyenfarge: Grønnbrune Hårfarge: Brun Høyde: 170 Utdannelse: nærmer seg 5 år på høyskole Yrke: blir lærer i diverse grunnfag og mellomfag jeg har tatt Yndlingsmat: Akkurat nå har jeg fiskedilla til de grader Yndlingsfilm: Crazykomedier - Dum og dummere, Høyspenning livsfare, lystløgneren, Scary movie 1 & 2 for å nevne noen. Ellers koselige jentefilmer og grøssere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 14. august 2006 #22 Del Skrevet 14. august 2006 Alder: Snart 29, om fem dager Bosted: Hedmark Bolig: Enebolig under utbygging med stor tomt Sivilstatus: samboer/forlovet Termin: 27.02.06 Barn fra før: jente 6 og gutt 3 Prøvd lenge: Nei, ikke planlagt Hva sa du da du så testen bli positiv: oi da...... Håper på gutt eller jente: Samme bare den er velskapt Dyr: nei Øyenfarge:blå/grønn Hårfarge: blond Høyde:164cm Utdannelse: omsorgsarbeider og barne og ungdomsarbeider Yrke: skoleassistent Yndlingsmat:Fløtegratinerte poteter og løkringer Yndlingsfilm Krim.... Wallander.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 14. august 2006 #23 Del Skrevet 14. august 2006 Trr du jammen ikke det snek seg inn en feil.... Termin 27.02.07 skal det selvfølgelig være;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 14. august 2006 #24 Del Skrevet 14. august 2006 Alder: Bosted: Bolig: Sivilstatus: Samboer Termin: 9. april Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: Tok ut spiralen i november, men vi har ikke prøvd så iherdig, har tenkt at det som skjer det skjer. men etter 7-8 mnd så satt det en spire der:) Hva sa du da du så testen bli positiv: Ble helt skjelven, og heiv meg på telefonen til min kjære!! (Jeg som egentlig skulle vente til kvelden kom, og gi han et par søte små babysokker... Den gang ei!!) Håper på gutt eller jente: Det er akkurat det samme for meg, bare barnet er friskt! Dyr: Katt Øyenfarge: Brun Hårfarge: Opprinnelig mørk blond, men er blond/lys blond nå. Høyde: ca.170 cm Utdannelse: Almennefaglig linje på vgs, Grunnkurs i helsekost, masse arbeidserfaring. Yrke: Hovmester Yndlingsmat: Mmm, det er så mye kan nevne noe jeg: Fårikål, hjemmlagde kjøttkaker, moussaka med gresk salat til. Yndlingsfilm: Det fins så mange bra filmer at jeg har ikke bare en favoritt, men jeg kan jo trekke frem "den grønne mil", gråter hver gang jeg ser den, og Frihetens Regn er også en kjempefilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 14. august 2006 #25 Del Skrevet 14. august 2006 Det sneik seg inn en feil her også, jeg fikk ikke kopiert de tre første linjene... Men her kommer dem; Alder: 26 Bosted: Tromsø Bolig: Leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå