Gå til innhold

Tilbakemelding til Nattinatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du spådde meg gravid i august med tvillinger... Men det ser ikke ut til at det stemmer... snufs... I dag kom den forbaskede menstruasjonen... Du virket så sikker, så jeg trodde virkelig på deg etterhvert... Det er bare så synd at du ikke fikk rett:-(

Men kan du se om du ser noe fremover for min del når det gjelder graviditet nå da?

Takk for at du tar deg tid igjen:-)

Klem fra en dypt skuffet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trasig då..

Men får eg nett fødselsdatoen din igjen?Eg får så sterkt opp graviditet på deg.September,med to stykker.Det må være rett om hjørnet.Det kommer så sterkt inn graviditet på deg.Får opp EL den 26/27 august med pendelen min.Klem

Skrevet

Er det slik at om jeg virkelig ønsker å tenker mye på en ting, så kan det få innvirkning på din spåing? For jeg har nok tenkt en del på tvillinger, egentlig i alle mine svangerskap... Men nå tenker jeg mest på at det hadde vært mest greit med en... Men da er det jo "typisk" at det kommer to...

Men, min fødselsdato er 6/6-74

Kan du evn se om når tvillingene vil bli født om du fortsatt ser to...

Stor takk til deg igjen:-)

Klem

Skrevet

Da så jeg at du var inne, så da prøver jeg å dytte denne opp:-)

Skrevet

Eg får fortsatt opp to,som du blir gravid med i september.Klem

Skrevet

Men ser du om når de evn blir født eller? Kommer det til å gå bra med svangerskapet?

Det er jo bare så spennende å lese svar fra deg!

Tusen takk for tilbakemeldinger! Ønsker deg med det samme en fortreffelig dag videre, og håper den gir deg masse positivt!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...