m@mmami@ venter nr 2 Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 bare lurer jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Jepp, er der fra... Bor ca to timer vekke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m@mmami@ venter nr 2 Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. august 2006 hei føler meg nesten så alene her.....er selv fra karmøy da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintergull :) Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 jaaa det er det!! Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m@mmami@ venter nr 2 Skrevet 13. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 13. august 2006 å så kjekt å se flere da. er litt usikker på termin,men i perioden 5 mars til 24 mars engang. du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintergull :) Skrevet 13. august 2006 #6 Del Skrevet 13. august 2006 Hører egentlig til på 2.trim jeg da... men titter innom avogtil. Og som du sikkert ser av nicket mitt så kommer lillegullet i desember =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m@mmami@ venter nr 2 Skrevet 13. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 13. august 2006 å blir julebaby på deg da. gammel er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintergull :) Skrevet 13. august 2006 #8 Del Skrevet 13. august 2006 25. Min første. enn du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m@mmami@ venter nr 2 Skrevet 13. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 13. august 2006 vi er like gamle vi da,jeg blir 25 i år. dette er vår første. ikkje planlagt,men alikevel velkommen. ellers har jeg samboer ogbor i eget hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintergull :) Skrevet 13. august 2006 #10 Del Skrevet 13. august 2006 eller... blir 25 jeg og... men det er bare ei uke til, så... hehe. Halveis til 50 da vettu Samboer og hus her også, og ganske planlagt selv om det skjedde litt fort, planen var vel å "tørrtrene" litt før det smalt, men sånn gikk det ikke. Så det ble termin i desember og ikke mars april som vi hadde tenkt... jaaajaa.. Du har hvertfall mye å glede deg til. Er i uke 22 nå og endelig viser magen at jeg er gravid. jippi!! Men nå var det visst en film på gang her, så jeg må stikke, men jeg skal holde utkikk etter deg her inne da, så kanskje vi kan ta en prat senere også Fortsatt go kvell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m@mmami@ venter nr 2 Skrevet 13. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 13. august 2006 det hadde vært koselig,kjekt å ha noen å spørre og.......hvilken film som går nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintergull :) Skrevet 13. august 2006 #12 Del Skrevet 13. august 2006 Aner ikke... En kjempego en i følge sambo... Jeg sovner sikkert foran tv allikevel hehe... Skikkelig sløving blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #13 Del Skrevet 13. august 2006 Her er nok en Karmøybu=) Hvor på "øynå" er du fra da? Er 25 jeg også, kommer fra sommerbyen jeg! Men bor ikke der for tiden, selv om vi er på husjakt... Tørr ikke signere med nick, for det er ikke offentlig dette her enda, hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catine Skrevet 13. august 2006 #14 Del Skrevet 13. august 2006 Hei hei! Jeg er også fra Haugesund. Er 25, og har termin i slutten av februar. Dette er vår første. Er nå 12 uker, og skal snart hoppe over til 2. trimester- tiden flyr:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m@mmami@ venter nr 2 Skrevet 14. august 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 14. august 2006 hei jeg vet som sagt ikke helt 100 når termin er,men mellom 4 og 24 mars en gang. Det er vel ikke helt offisielt her hos meg heller. Håper vi fra samme plass kan møtes eller noe,hvis stemmningen er for det? Jeg er fra sånn midt på øya....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå