tutta77 Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 jeg er nå 18 uker på vei.. og kjente liv i forrige uker.. har hørt hjertelyden... men nå... det er så lenge siden jeg har kjent noe tl bebyen.. også har jeg så masse utflod som lukter så vondt.. og da det kommer utflod ut kommer det masse.. jeg kjenner d....lissom...... og nå sitter jeg jo å tenker på om noe er galt... hvorfor har jeg ikke kjent bebyen på flere dager?... noen andre som kjenner til dette?
Svimå Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Tror det er normalt at du ikke kjenner liv hver dag såpass tidlig, så tror ikke du trenger å bekymre deg så mye over det. Når det gjelder utfloden så vet jeg ikke, ville gjerne tatt kontakt med legen min for å høre, mulig du har en soppinfeksjon siden du nevnte at det lukter... Det kan jo fikses med canesten.
nr.3:) Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 hei! eg e i veke 21 og kjente liv for første gong for noken veke sida, frå første gong eg kjente liv til andre gongen gjekk det ganske lang tid, so eg trur det er heilt normalt at det går ei stund mellom kvar gong du kjenner liv, babyen har jo fortsatt litt plass å boltre seg på. No derimot kjenner eg liv nesten kvar dag, so du skal berre sjå at alt er bra og at du etterkvart kjenner meir og meir til den lille i magen:)
3guttsmamma;) Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Jeg tok opp det samme når jeg var hos legen da jeg var rundt samme uke som deg...gikk over 1 uke fra jeg kjente liv ganske hyppig til jeg begynte å kjenne noe igjen... Legen sa det var helt vanlig i begynnelsen,nettopp pga det hun over her skrev at det er så god plass enda...så babyen kan stupe kråke 100 ganger og du trenger ikke kjenne noe...Har du foroverliggende morkake eller hva det heter(jeg har det),så tar det enda lenger tid før du kjenner jevnlige spark!! Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå