fanteliten Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Tenker mye på Oliver eller Sofie... Noen med noen gode navneforslag?? Jeg står litt fast her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fanteliten Skrevet 13. august 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 13. august 2006 Hjelp meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Syns Oliver og Sofie passer bra jeg! Andre forslag; Silje Hedda Mathilde Aurora Julie/a Frida Linnea Emilie/a Nora Kamilla Josefine Andreas Sebastian Kasper Leander Herman Jonathan Adrian Nikolai Victor Kristoffer Petter Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fanteliten Skrevet 13. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 13. august 2006 Takk, takk:) Sebastian er et fint navn.... tror dette kommer til å bli vanskelig denne gangen... noen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 13. august 2006 #5 Del Skrevet 13. august 2006 Ane Annika Martine Mathea Olivia Sara Sanna Ingrid Ingvild Pernille Ulrikke Tomine Therese Wilma Filippa Tilde Elise Eline Vanja Mari Maline Dina Hanne/a Guro Louise Helene/a Johanne/a Kristine/a Katarina Luna Leona Susanne Vilde Embla Andrea Oskar Håkon Mathias Marius Marcus Mikkel Elias Vetle Kristian Anders Samuel Henrik Julian Jakob Nathaniel Daniel Eirik Sondre Sivert Tobias Aslak Aksel Wilmer Nicholas Robin Sander Ulrik Isak Benjamin Bendik Linus Eivind Torkil Joakim Filip Felix Fabian Tinius Gustav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fanteliten Skrevet 16. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 16. august 2006 Dytter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E n d e l i g Skrevet 18. august 2006 #7 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg synes Sofie står godt til dine, men at Oliver skiller seg vel mye ut fra Didrik og Alexander, som er pene besteborgerlige navn (ikke negativt det altså, bare en bås). Oliver er ikke et slikt navn, det vil jeg plassere mer i poppis-sjangeren. I samme sjanger som D og A vil jeg plassere Aksel, Jørgen, Fredrik, Bendik, Andreas, Anders, Martin, Jacob, Nikolai, Kristoffer, Henrik, Herman... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå