Gå til innhold

September: Lite fostervann


Nr. 2 i september *24.09.06*

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed før helgen at jeg hadde lite fostervann. Har ikke hatt dette tidligere i svangerskapet. Jenta mi ligger i seteleie. Er usikker på om dette har noe å si i forhold til fødselen. Har også for høyt blodtrykk, så jeg skal på sykehuset igjen på tirsdag, så jeg får spørre litt da. Det er veldig god oppfølging her i Stavanger. Noen som har noen erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde lite fostervann og litt for høyt BT på slutten ved forrige svangerskap. Ble satt i gang 6 dager på overtid, dagen etter at de oppdaget lite fostervann.

Vet ikke om de vil sette deg i gang noe før, kommer vel an på hvordan babyen har det. Skal du føde vaginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på at jenta skal snu seg enda. Jeg får se hvordan det går og hva de råder meg til å gjøre. Håper å føde vaginalt. Jenta mi er litt liten, så de måler jevnlig at hun får bra med næring. Fødte førstemann 14 dager før tiden, så det blir spennende å se når det blir fødsel denne gang. Bra hun ligger inni magen så lenge så mulig, slik at hun blir så stor som hun kan.

Hvordan har du det denne gang, har du lite fostervann og høyt blodtrykk nå også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...