Gå til innhold

En litt artig konkurranse mellom...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pike 24 & ♥Nikko♥ og Frøken Svin 1pp

Begge er i 1 pp og har et barn fra før... det gikk forholdsvis kjapt for begge å bli gravide første gang... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia begge to!!!

-og når dere finner ut "oppskriften" sier dere fra til meg!;)

Skrevet

Oppskriften var sex hver tredje dag rundt den tiden jeg trodde jeg muliggens hadde el... det funka på første forsøk... Hehe... Skal prøve det nå også... :-D

Skrevet

Ja, forrige gang jeg ble gravid, altså, da funka det!

Skrevet

Jeg er også i 1PP. Har El i dag ifølge testen. Vil gjerne være med på konkurransen. Jeg har også barn fra før.

Skrevet

Alle får bli med, og i denne konkurransen heier vi faktisk på motstandaren òg :) Til vanleg er eg skikkeleg bitchy i konkurranser, hehe ;)

Skrevet

Ja selvfølgelig heier vi på hverandre. Litt avhengig av at mennene våre hjelper til...hi hi :-) Lykke til alle sammen. Måtte alle sammen vinne!

Skrevet

hehe..heier på alle jeg!!

Måtte den mest fruktbare vinne..c'',)

Skrevet

Jo flere, jo bedre! du må gjerne være med Lone 34! :-) Men... dere må bare forberede dere på at jeg kommer til å vinne! :-D

Skrevet

Det er eit kjempebra innlegg her som heiter Høstønsket. Om alle skriv seg opp der, har vi heile tida oversikt over kven som har ikm når.

Pike 24 & Nikko: Har du også ikm i veke 36? Det er allereie laga liste for denne veka.

Heia, heia!!

Skrevet

Jeg vet ikke... Har besøk av tanta nå... Men vi tok ut spiralen på torsdag, så jeg har null peiling på syklusen min... Tror jeg hadde en el rundt 20 juli...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...