Gå til innhold

Nr 4 er i anmarsj...noen flere?

fanteliten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

å ja da... Venter nr. 4 13.april. eldste blir 11 til høsten, ei på 7 og foreløpig minstemann blir 5 nå i høst. Trodde jeg var ferdig, men, men.. Det som "bekymrer" meg er alt jeg nå trenger, har gitt bort alt av utstyr, vi har akkurat kjøpt ny bil som nå antageligvis må byttes. Bra det er noen måneder til april. Det er heller ikke like moro å skulle fortelle familien denne gang. Men nå har jeg hatt snart to uker å venne meg til tanken og begynner faktisk å glede meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter nr 4 22 mars ,

har tre gutter på11,6og3år så nå kommer det sikkert ein liten gutt til,

masse mas om det er jenta vi venter på nå men det er akkuratt det samme for oss, eldste mann håpet på gutt for han trudde ikke at det passet med ei jenta i huset nå , he he .

har allerede vert og prøvekjørt 7 seter og den falt i smak .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 4 på vei her også...... Har to jenter på 8 og 10, og en gutt på 6. Termin er 12. april. 7-seter kjøpte vi for over 1 år siden, ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags 7 -seter har dere da. Vi har også det, -en Touran, men vet ikke hvor jeg skal ha plass til vogn der. Og reise bort en helg eller uke, hva da med bagasjen?? Lurt litt på om vi skullebytte til en sharan, men har jo akkurat kjøpt denne og er super fornøyd, men synes det kanskje blir litt liten plass når vi blir 6 + vogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 4 på vei her også!!

Har 3 gutter på 11, 7 og 4 år, og termin 6 mars. Vi gleder oss veldig til sistemann kommer- om det går bra denne gangen!

7-seteren vår har stått parat de siste par årene- en Renault Grand Espace- der det er god plass til 6 seter, vogn og bagasje. Har venner med samme bil som drar på ferie med 4 barn, tvillingvogn, bagasje- UTEN skiboks.Bilen anbefales herved!

Kjekt å se at det er flere "snart-4- barns familier" her inne!!

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...