Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Jeg har en sønn på 15 mnd. Han er liten for aldren (ennå ikke 80 cm). Nå skal jeg kjøpe Reimatec vinterdress av han, og så lurer jeg på om 80 vil passe eller om jeg bør kjøpe 86. Han har ennå ikke lært seg å gå, så det kan være han ikke lærer seg å gå før vinteren kommer, så jeg er opptatt av at dressen ikke skal være FOR stor. Det sies jo at reimatec-dressene er store i størrelsen. Stemmer dette? Det er ikke en "flaggermus"-dress dette.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Jeg hadde kjøpt 86, tror jeg. Det som er så deilig med Reimatec er at de ikke blir for tunge når de er litt store. Sønnen min var heller ikke av de største, men fikk str 86 da han var 17 mndr etter at han hadde vokst veldig fort ut av en 80-dress som vi hadde arvet (ikke Reimatec men en "gammeldags" med bevernylonfor - den var kjempetung og han ble mye mer fornøyd da han fikk på seg Reimatec'en selv om den var litt lang på bein/armer). Ta ham uansett med i butikken, så ser du hvordan det ser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå