Gå til innhold

Er el slim negativt i et fryseforsøk??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Sulamitten! Lenge siden.....Hvor langt er du kommet i prossessen nå? Jeg skal starte med spray i neste uke og ser frem til å komme i gang. Endelig.

Jeg vet ikke helt hva du mener med El-slim under fryseforsøk? Forklar nærmere.

Har også lest her at ditt første forsøk var en legetabbe. Hva skjedde? Lykke til! Når setter du inn?

Vi skal -forhåpentligvis- sette inn egg i beg av neste uke. Skal til ul i morgen :)

Er på syklusdag 8 nå, og har hatt masse sann el-slim de siste dagene.

Det at jeg mistet var legetabbe. Jeg gjekk til fastlegen min og ba om at han "overvåket" stoffskifte mitt.

Men han sa at siste prøven min var så fin -sant nok- at han ville ikke ta nye prøver for om 6mnd.

Men det som skjedde var at verdiene steg -som fryktet- under stimuleringen. Når jeg mistet hadde jeg verdier på 5ganger så høyt som anbefalt, for at det skal gå bra. Bittert!!

Når skal du sette inn?

Har lest om deg lenger opp i dag! Spennende på lørdag! Lykke til!!

Vet ikke når jeg skal sette inn, men regner med å få mer informasjon på Ullevål da jeg skal inn til UL 9.11. Starter med spray den 23 aug. så det er neste uke. Kjenner jeg er midt oppi EL nå og det føles "høl i hua" å passe på å ikke bli gravid nå.

Den fastlegen din burde fått hørt! Har du byttet?

Spennende da. Ikke så lenge til november :)

Hvordan gjekk det med flyttingen? Har dere flyttet?

Vi venter på huset enda *sukk*

Jeg byttet fastlege ja. Fått en som er mye bedre. Hvertfall så langt. Får sikkert et par negativer sider han der å etterhvert ;)

Annonse

Jeg mener 11.9 - UL 11.9!! Skrev feil jeg! sorry. Regner med at jeg får satt inn eggene i begynnelsen av oktober...

Neida, vi har ikke fått flyttet inn enda. Men nå er det ikke så mye som gjenstår. Rørlegger, elektriker.....listing.

Flytter 1 sept. Blir deilig.

Hvorfor drøyer det sålenge med huset da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...