Gå til innhold

HJELP! Brun utflod....hva skjer?


2 tette og ei badehette

Anbefalte innlegg

Jeg har de sist toalettbesøkene hatt brun litt slimete utflod .

(sorry detaljer)

Hadde ikke det i forrige svangerskap...betyr dette at det kan komme en abort???

Er så redd nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du,

 

Hvor langt på vei er du? Jeg hadde nemlig lys lys brun utflod i uke 6, det varte noen dager og så forsvant det helt. Jeg er nå i uke 8, har ikke sett noe mer til det og symptomene er her fremdeles, så jeg tror det kanskje bare har vært en bitteliten blødning, det er nok ikke noe farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster jo opp som bare det og er så kvalm som forrige gang. Men er utrolig nervøs nå altså.

 

Er 10 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt. Det er ikke noe gøy. Ring legen i morgen og hør, det ville jeg gjort. Men det er jo noen som kan ha småblødninger selvom det ikke er noe galt. Og når du fremdeles har symptomene sier de jo at det skal være et tegn på at ting er som de skal. *Krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er noen som har skrevet litt lenger ned på siden om dette også, men det var ikke hyggelig lesning. Jeg hadde som sagt brun utflod for 2 uker siden, men de sluttet og jeg har symptomene fortsatt. Men ring legen i morgen du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en blødning da jeg var 5,5 uker på vei, varte 1 dag. Etter dette har det kommet brun utflod hver dag, er nå 9 uker på vei. Ringte legen og spurte, og hun mente det ikke var stort å bry seg om; skulle bare avvente til første ordinære ktr. som er avtalt i slutten av august. Så da venter jeg, da. Tror ikke det kan være SA, for gravidsymptomene er absolutt til stede. Ikke behagelig, men nesten betryggende, med all denne kvalmen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

brunt utflod kan være gammelt blod fra en rift i livmoren, kan også være tegn på MA, kan også være ingenting. Jeg ANBEFALER deg absolutt å ta kontakt m/lege eller jordmor.

hvis du leser under "ufrivillig abort" der er det ganske mange som har erfart forskjellig.

 

Lykke til og håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...